Wij hadden maar 1 acount op de computer, de hoofdaccount waar alles op stond. Ik heb toen via configuratiescherm bij gebruikersaccounts een nieuwe account bijgemaakt voor mezelf, die heb ik ingesteld als "beperkte mogelijkheden". Die avond heb ik nog gewoon op beide accounts kunnen komen, maar vervolgens de volgende dag was de 'hoofdaccount' weg en was mijn eigen account er nog als enige. Die was toen ook oppeens in gesteld als beheerder an deze computer.
Alle documenten konden we nog wel bij het lokaal station (C:) - Documents en settings - Administrator vinden. Maar toen ik outlook express opende waren al mijn opgeslagen bestanden weg. Ik kan nog wel gewoon mailen en mails ontvangen maar die opgeslagen mails waren heel belangrijk.
Hoe kan ik deze terug krijgen?
Alle documenten konden we nog wel bij het lokaal station (C:) - Documents en settings - Administrator vinden. Maar toen ik outlook express opende waren al mijn opgeslagen bestanden weg. Ik kan nog wel gewoon mailen en mails ontvangen maar die opgeslagen mails waren heel belangrijk.
Hoe kan ik deze terug krijgen?