Verwijderd schreef op 21 februari 2004 @ 00:10:
Nee hij is niet geaard maar daar had ik eerder geen problemen mee. Maar is het schadelijk voor de hardware?
Want ik heb alles ff nagekeken en alles zit goed zo ver ik kan zien.
Beankt voor de reactie

Mijn kast heeft een halfjaar onder wisselspanning gezeten. 78Volt to be precise.
Als je uiteindelijk zou gaan zoeken, en hier hebt gevrijwaard van andere opties en eens even zegt HOE dat jij die +-5Volt dan constateerd, e-mail of MSN dan eens.
1) HEt is uiteraard niet de bedoeling dat je case onder spannig staat
2) Over 'aarding' WEL of NIET zijn verschillende meningen. Als je geen persoonlijke voorkeur hebt zal ik zo zeggen, en thuis is alles in orde van de elektriciteit, tja, aard die dan zeker.
3) 5Volt DC is 'niet' schadelijk voor jou.
4) De rotor van die fan kan eventueel wel statische elektriciteit opwekken, maar die is nagenoeg verwaarloosbaar. Daarbovenop creëert die ook een -zo dacht ik toch- EMK, een elektrisch veld zeg dus maar. Echter, dit zal zelfs ook een compas niet beïnvloeden hoor. Dat is ook in de orde van MINUSCUUL.
Dus neen. (Of heb je soms een pulserend ionenkanon als aandrijving van je fan zitten ?
5) Misschien dat je moederbord erens de kast raakt.
6) Nogmaals, hoe stel jij die 5Volt ongeveer, vast ???
"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"