Toon posts:

LEES BELANGRIJK!!

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik loop als een bezetene te posten de hele dag en ik heb nog steeds geen antwoorden.. Daar zijn deze forums tog voor om elkaar te helpen ofnie?... Oke mijn probleem mensen, ik heb laatst een nieuwe pc gekocht daarin zat een Nec dvd / cd rewriter 1100a in. Maar ik kan nu geen DvD's branden, gewone CD's brand hij zonder problemen. Ik heb verschillende merken en +&- DvD's gekocht.. zonder succes.. Met nero 6 doet ie het niet met DvD schrink niet met het standard windows brandprogramma doet ie het niet.. ik ben ten einde raad.. En drivers ervoor kan ik al helemaal niet vinden.. zelfs niet op www.nec.com ... ik wordt er helemaal gek van! Kan iemand me hiermij helpen? Een Driver van NEC zou het denk ik verhelpen.. Maar nergens te vinden die rotzooi.. NEC heeft echt een klote helpdesk.. :( :( :(

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Krijg je nog een foutmelding ofzo :?

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Je hebt ook geen drivers nodig... En je wordt beter geholpen als je gewoon even zoekt, advies opvolgt en VOORAL NIET SCHREEUWT.

Succes...

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

tog?
standard?
hiermij?

Verwijderd

Topicstarter
Ja hij geeft aan dat er geen lege dvd erin zit..die er wel inzit.. :(

• sMoKeFiSh
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16-03 11:34
Zo gaat dat hier dus niet he?
Maarja... wat meer info?

Full Electric | 2x Deye 12KSG04LP3 met 1.680Ah LFP 51,2V (4x Seplos Mason 280, 2x Seplos vertical 280) | 23,3 kWp PV

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:22

markvt

Peppi Cola

http://www.necd.de/softwareoverview2.php/id/215

en volgens mij was de 1100 niet + en -

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:22

m0nk

16-09-2003 15.15

probeer eens te zoeken op nec1100x of nec 1100a. zijn zat topics over!
Daarnaast had je een betere topic titel kunnen verzinnen...

Je zou ook even kunnen bellen naar de leverancier van je pc...

[ Voor 21% gewijzigd door m0nk op 20-02-2004 22:46 ]

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Verwijderd

Topicstarter
Door dreeke (Moderator SG/HK) - Friday 20 February 2004 22:44

Je hebt ook geen drivers nodig... En je wordt beter geholpen als je gewoon even zoekt, advies opvolgt en VOORAL NIET SCHREEUWT.

Succes...

Bedankt maar.. ik zoek al zeker 4 dagen naar een driver.. en die helpdesk helpen me niet... Begrijp aub waarom ik pissig ben..

• Sybr_E-N
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:29
Verwijderd schreef op 20 februari 2004 @ 22:42:
Ik loop als een bezetene te posten de hele dag en ik heb nog steeds geen antwoorden.. Daar zijn deze forums tog voor om elkaar te helpen ofnie?...
offtopic:
Of jij hebt een probleem welke nog nooit is voorgekomen
Of je vraag stelling is verkeerd/weird/totaal niet begrijpelijk
Of jij verwacht een perfect antwoord welke voldoet aan jouw eisen en wensen binnen een 1 minuut
Of de mensen die het antwoord eventueel zouden kunnen weten zitten gezellig voor de buis. Met andere woorden niet iedere user zit 24/7 te surfen op GoT.

• RawPeanut
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-05-2023

RawPeanut

Nog niet gare aardnoot

Reageer dat dan niet hier af. Trouwens als je de FAQ's heb doorgelezen dan had je al heel wat info kunnen vinden.

Canon Digital Ixus V3

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-03 17:56
Verwijderd schreef op 20 februari 2004 @ 22:45:
Door dreeke (Moderator SG/HK) - Friday 20 February 2004 22:44

Succes...

Bedankt maar.. ik zoek al zeker 4 dagen naar een driver.. en die helpdesk helpen me niet... Begrijp aub waarom ik pissig ben..
Je hebt ook helemaal geen driver ervoor nodig... Nero moet genoeg zijn om DVDtjes te kunnen fikken. Probeer eens een nieuwe firmware, en veel andere merken DVD's. Mocht het dan nog niet werken, en je weet zeker dat je Windows niet naar de maan is, dan zou ik er vanuit gaan dat hij gewoon kadoek is.

PS: Je hebt het al zo vaak gehoord maar schreeuw alsjeblieft niet in een topic/thread.. Des te meer tijd je neemt om een duidelijke omschrijving te doen, des te meer men je probleem respecteerd en je probeerd te helpen. De titel die je heirvoor hebt verzonnen slaat toch nergens op...

57696520646974206c65657374206973206e657264

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-03 11:42

Mentalist

[avdD]

Ga maar verder in Nec DvD rw doet het niet ;)

Dat is bovendien al een dubbelpost, zie Problemen met NEC 1100a DVD RW. Mocht het voorkomen dat je geen antwoord krijgt, dan mag je na 24 uur wachten je topic een "schop" geven. Dan staat het topic weer helemaal bovenin de lijst. Bekijk Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) ook eens.

En dat geschreeuw is al helemaal nergens voor nodig. Wat zou jouw probleem belangrijker maken dan dat van een ander?

[ Voor 22% gewijzigd door Mentalist op 20-02-2004 22:58 ]

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.