Toon posts:

Dark-Future (textbased)

Pagina: 1
Acties:
  • 157 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Mijn laatste text based spel was tot een paar weken geleden Planetarion. Ik ben ondertussen helemaal verslaafd aan dark-future.

Ik weet niet of hier al topics over zijn verder, ik denk van niet, maar ik zal even in het kort uitleggen wat dit spel inhoudt.

Het gaat over het criminele leven, en dan moet je kijken in de richting van de maffia. Je moet zelf helemaal opklimmen om eigenlijk mee te tellen, het leuke van dit spel is, dat het pas eigenlijk net begonnen is. De server zit alleen wel regelmatig vol maar er wordt druk gewerkt aan de nieuwe server geloof ik. Je kunt crews vormen vanaf een bepaalde rank. Kijk maar eens op www.dark-future.org

Het is gewoon een aanrader, ik geloof dat wat mensen van de TU in Twente dit hebben opgezet voor een project, en het viel goed in de smaak ( dit weet ik echter niet zeker)

Ik heb verder niks met het spel te maken, als je kijkt naar de creators.

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Text-based online game: Dark-future.org oid?

offtopic:
of issie te oud?

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

• X-G
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-07-2024

X-G

Yeah.

Laatste berichten zijn van rond 11 December. Oud dus. Je moet verder kijken wat de ontwikkelingen zijn, maar anders wil ik wel een post in elkaar sleutelen. PM me maar :)!

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

• Sjeik
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-10 09:19
offtopic:
Als je PA fan bent moet je zeker eens kijken naar planetia (www.planetia.net)
Dit is eigelijk precies hetzelfde als PA alleen zijn er ticks van een half uur en heet alles anders. Wel zijn er 4 races (Normale, Cloaks, EMP's en Stealers) en 3 soorten mineralen.
Ik speel nu deze ronde mee en het is echt supervet. Nog haast geen downtime, en het spel is gratis! Ook is er niet echt een alliance het beste, maar dat kan natuurlijk volgende ronde helemaal anders zijn.

Was ik maar rijk en niet zo knap...

Verwijderd

Topicstarter
Sjeik schreef op 21 februari 2004 @ 22:03:
offtopic:
Als je PA fan bent moet je zeker eens kijken naar planetia (www.planetia.net)
Dit is eigelijk precies hetzelfde als PA alleen zijn er ticks van een half uur en heet alles anders. Wel zijn er 4 races (Normale, Cloaks, EMP's en Stealers) en 3 soorten mineralen.
Ik speel nu deze ronde mee en het is echt supervet. Nog haast geen downtime, en het spel is gratis! Ook is er niet echt een alliance het beste, maar dat kan natuurlijk volgende ronde helemaal anders zijn.
Dank je, ik ben idd een planetarion fan