Er zijn foto's verwijderd van mijn camera (PowerShot A80) die ik nog niet geupload had naar mijn PC. Het gaat dus om CompactFlash. Ik heb al gekeken naar het programma ImageRecall 2.0 Lite Version, maar voorzover ik weet is het met dat programma alleen mogelijk om de foto's terug te halen middels een cardreader. Is het mogelijk om zonder een cardreader de foto's terug te halen?
Wordt de inhoud van het kaartje dan niet gezien als Mass Storage USB device en een letter toegekend in Windows?
(Bij heel veel camera's namelijk wel)
(Bij heel veel camera's namelijk wel)
[ Voor 15% gewijzigd door Voutloos op 20-02-2004 22:14 ]
{signature}
Dank Bramme, maar de search werkt alleen als je de juiste zoektermen gebruikt. 
Iig heb ik op de site gekeken van PhotoRescue, maar volgens mij moet ik daarvoor ook toegang hebben tot de camera als HD. Wordt er bij jullie wel een extra schijf aangemaakt wanneer je de camera aansluit?
Iig heb ik op de site gekeken van PhotoRescue, maar volgens mij moet ik daarvoor ook toegang hebben tot de camera als HD. Wordt er bij jullie wel een extra schijf aangemaakt wanneer je de camera aansluit?
Verwijderd
Nee, Windows XP ziet hem als digital still camera, niet als mass storage device.OpifexMaximus schreef op 21 februari 2004 @ 12:57:
Wordt er bij jullie wel een extra schijf aangemaakt wanneer je de camera aansluit?
(heb zelf de A60)
Verwijderd
ja , bij mij is dat wel geval , sorry voor de verkeerde info danOpifexMaximus schreef op 21 februari 2004 @ 12:57:
. Wordt er bij jullie wel een extra schijf aangemaakt wanneer je de camera aansluit?
WWW.PCINSPECTOR.DE
Dat laatste zou dus behulpzaam moeten zijn.ist ein einzigartiges Datenrettungsprogramm für Flash Card™, Smart Media™, SONY Memory Stick™, IBM™ Micro Drive, Multimedia Card, Secure Digital Card und für alle anderen Speichermedien von digitalen Kameras.
[ Voor 97% gewijzigd door Guardian Angel op 21-02-2004 18:15 ]
ARME AOW’er
Verwijderd
stond iets over in de computerTotaal laatst... ff zoeke...
[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2004 01:36 ]
Pagina: 1