Toon posts:

Geschiedenis verwijderen

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb bij google.nl nu iets van 80 zoektermen staaan, maar hoe krijg ik die weer weg...... Geschiedenis wissen, cookies wissen, bestanden verwijderen heb ik allemaal al geprobeerd.... (Staan bij internet opties) Maar hoe krijg ik dat nu weg?

Ik heb trouwens Windows XP Home als besturings systeem

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2004 21:51 ]

• Marc2984
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:13
Gewoon delete indrukken :?

Verwijderd

geschiedenis in de google toolbar bedoel je ofzo ?

Iets duidelijker.

• Denker
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-04 10:37
Extra -> Internet opties -> Tabblad Inhoud -> Auto aanvullen -> Formulieren wissen en ook die vinkjes uitzetten.

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
internet options - content - autocompleet.

Weet effe de juiste NL benamingen niet

too late

[ Voor 9% gewijzigd door Br@m op 20-02-2004 21:54 ]

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

josverstappen -

In je post ontbreken een aantal elementen die op GoT wel belangrijk zijn - we hebben namelijk een aantal richtlijnen opgesteld voor topics op GoT :)

Kort samengevat zijn dit de drie belangrijkste:
  • Laat ons zien dat je zelf ook al geprobeerd hebt om het op te losen - neem bv. even op in je topicstart wat je zelf al gedaan of gezocht hebt :)
  • Kies een goede topic titel - zo is het in Windows Operated Systems verplicht om de topic titel op te nemen in je OS. Je had echter in de Windows Operated Systems Policy ook kunnen lezen dat vragen over Internet Explorer niet in Windows Operated Systems thuishoren :)
  • Geef een duidelijke en heldere topicstart - dat is gelukt :P
Ik ga dit topic dan ook sluiten omdat het niet voldoet aan de richtlijnen - bovendien is dit best wel gemakkelijk te vinden volgens mij :) In ieder geval - autoaanvullen / autocomplete is ook een optie (knop) ergens in IE - die moet je hebben :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.