Toon posts:

Gebruikersnaam wanadoo adsl

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier mijn ADSL-pakketje van Wanadoo geinstalleerd, maar ik heb alleen gebruikersnaam en wachtwoord van de inbelverbinding. Zoiets dus:

pietjan@wanadoo.nl

De ADSL inloggevens heb ik niet. Ik bedoel dus iets van pietjan@adsl-wanadoo.nl. Ik weet dat het bij planet iets is van pietjan@adsl-standard, maar ik wil het van wanadoo weten.

Ik heb best wat afgezocht, maar niks gevonden. Iemand die het weet?

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
En toch zou je of een brief moeten hebben waar duidelijk de inlogprocedure opstaat, of (als die brief kwijt is ofzo) een belletje naar hun helpdesk kunnen plegen als je niet weet wat je in moet vullen.

{signature}

Verwijderd

Topicstarter
Tja, ik ben het nu aan het installeren in het nieuwe huis van mijn oude buurjongen. Dus het zou mooi zijn het nu te weten omdat ik a: anders weer terug moet komen, en b: geen bier meer krijg. 8-).

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Dan is het:
a: de schuld van je buurjongen dat hij die brief kwijt heeft gemaakt.
b: het is je buurjongen, dus zoveel reistijd heb jij nou ook weer niet.

offtopic:
c: ik krijg ook nooit bier als ik iets op los hier.

{signature}

Verwijderd

Topicstarter
Voutloos schreef op 20 februari 2004 @ 21:53:
Dan is het:
a: de schuld van je buurjongen dat hij die brief kwijt heeft gemaakt.
b: het is je buurjongen, dus zoveel reistijd heb jij nou ook weer niet.

offtopic:
c: ik krijg ook nooit bier als ik iets op los hier.
a: we hebben die brief nog niet, maar wel het pakket en de lijn loopt prima met kpn@adsltest en kpn als wachtwoord.
b: het is mijn oude buurjongen in zijn nieuwe huis.

Dusss. :).

Verwijderd

Ik weet het niet zeker maar volgens mij komt adsl niet in de naam voor, het kan wel zo zijn dat als hij een "lite" pakket heeft dat dat in de naam verwerkt moet worden

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 20 februari 2004 @ 21:57:
Ik weet het niet zeker maar volgens mij komt adsl niet in de naam voor, het kan wel zo zijn dat als hij een "lite" pakket heeft dat dat in de naam verwerkt moet worden
Precies, maar wat is t.... :?.

Verwijderd

het is bij een lite pakket altijd @wanadoo.nl-lite

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 20 februari 2004 @ 21:59:
het is bij een lite pakket altijd @wanadoo.nl-lite
Thanks dude! :).

Verwijderd

Topicstarter
En hij werkt!!!!!

Verwijderd

ok dan haha
mn schoonzusje had ook dat lite pakket en daar waren ze dat laatste stukje ook vergeten in de brief

Verwijderd

Ik moet bij inloggen altijd nog dit invullen:

l.a.l.a@wanadoo.nl-512

Dat hebben ze geloof ik niet veranderd, dat was nog uit de tijd toen 512 nog de standaard snelheid was :)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:51

JvS

Ik heb hem zelf ook

wanadoo maakt er een zooitje van met hun gebruikersnamen, je kan soms -lite gebruiken, soms -256, soms -512 of -basis in plaats daarvan. Toestand. Alleen xs4all doet gewoon normaal met @xs4all.nl achter de gebruikersnaam, bij ELK abonnement.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1