Toon posts:

Waar te beginnen?

Pagina: 1
Acties:
  • 16 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil zelf een systeem in elkaar gaan zetten, maar ik ben een complete n00b wat dat betreft. Waar begin ik mee, hoe weet ik wat goed is en wat niet goed is?

Websites met info? Tips? Ik zou het allemaal heel prettig vinden :*)

Merci!!

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03-2025

_the_crow_

Rare vogel

Lees om te beginnen de CSL FAQ en de Best Buy guide door. Ook via de GoT search kom je een heel eind.
Verder kan je reviews lezen op tweakers.net en Tom's hardware guide. :)

offtopic:
Volgende keer zelf eventjes zoeken. ;)

[ Voor 46% gewijzigd door _the_crow_ op 20-02-2004 21:14 ]

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Inderdaad, als je een newbie bent, is het hadnig om eerst even rond te kijken in wat FAQs.

Allereerst kan je beginnen met de CSL FAQ; met de nadruk op het Wat past bij elkaar gedeelte. Hierin maak je al snel kennis met de mogelijke combo's en features van verschillende platformen. Vervolgens kan je een de Best Buy guide op de frontpage dorlezen.
Heb je al verschillende hardware bijelkaar gezocht, kan je deze guide gebruiken voor het inelkaar zetten van een PC.

Je kan weten of iets goed is door simpelweg wat reviews te zoeken. We nemen bijvoorbeeld een videokaart; je ziet een "Asus Radeon 9600pro" voor een leuke prijs, je kan dan vervolgens op de frontpage zoeken naar "9600 pro", dan vindt je al snel wat reviews. Wat je ook hierbij kan gebruiken is Google; gewoon zoeken naar "{productnaam} review", in het geval van het voorbeeld dus "Asus Radeon 9600 pro review".

[ Voor 26% gewijzigd door Laurent op 20-02-2004 21:41 ]

Dit topic is gesloten.