Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Adata = PCOne?

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Adata komt er erg slecht vanaf in de shopsurvey.
Ik kwam de nieuwe shop PCOne tegen en vond deze wel erg veel lijken op de Adata shop.
Het blijk inderdaad dezelfde firma te zijn. Ze hebben niet eens de moeite genomen om de naam Adata weg te halen.
Ze geven een adres in Gouda op maar volgend de KvK zitten ze gewoon in Ridderkerk.

Mag dit zomaar?

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ja hoor, dat mag :) . De twee verschillende shops hebben een ander KvK-nummer en zijn dus voor ons twee verschillende shops. Dat ze 'toevallig' van dezelfde eigenaar zijn, doet daar niet zoveel aan af aangezien _dat_ wel vaker voorkomt in de PW/ShS :) .

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:45
Geeft je een geweldig betrouwbaar gevoel zeker.... ;)

• Harm
  • Niet online
En dat mag de klant zelf uitmaken :P . In theorie (en wie weet ook in praktijk) is het namelijk best mogelijk dat de shop veranderd is, dus dan moeten ze wel de mogelijkheid krijgen om ook opnieuw te kunnen beginnen.

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:45
We zullen het binnenkort in de shopsurvey gaan merken! :P

• Toby-One
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-06-2023
Lekker vaag dit.

Heb al een tijd geleden een COLOR LASERJET 1500L 16PPM besteld + geld overgemaakt, maar nog steeds niet binnen.

06-03-04 Order geplaatst.
Het is nu 20-03-04 en nog steeds niets vernomen.
De database gaf gewoon aan dat er genoeg printers van dit type in voorraad waren.

Heel fout dat er geen mail is verzonden naar de "vaste"gebruikers. (+database synchronisatie)
Ik kan nu niet op de "nieuwe" site mijn order bekijken... echt heel erg fout.
Zou het hier om een nep bedrijf gaan? Anders ben ik dus € 629.96 achter de wagen :(

Even op maandag de 22e een goed telefoongesprek met die lui voeren ... voor €0,45 p/min. .... grrrr

Het mag dus wel duidelijk zijn dat dit mijn laatste keer is dat ik dit bedrijf voor mijn online aankopen aanspreek. Prutsers!

• Harm
  • Niet online
Wat wil je met deze topickick zeggen? Dit forum is niet bedoeld voor het uitwisselen van ervaringen, daar hebben we de Shop Survey voor; dit topic gaat derhalve op slot :) .
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.