[ACTIE]Gratis MMSen met Vodafone ieder weekend

Pagina: 1
Acties:
  • 75 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Je kan vanaf dit weekend (20 februari) tot het weeken van 28 maart gratis MMSen bij Vodafone. Dit zijn de actie voorwaarden:

De gratis MMS actie:
Algemene voorwaarden Art.2
"van vrijdag 24:00 uur t/m zondag 23:59 uur"

De MMS weekend foto actie:
Algemene voorwaarde art 3:
"Gedurende de actieperiode maken de deelnemers aan de actie elk weekend, te weten: van donderdag (24:00 uur) toto en met zondag (23:59 uur), kans op 200 eur in de vorm van tegoedbonnen"

BTW beide algemenevoorwaarden staan op de site van de mms actie.

Let op: Het gaat hier om twee verschillende acties, alleen wel vreemd dat bij de één het weekend een dag eerder begint.

Het lijkt mij wel leuk als je hier alle leuke dingen post die je via MMS kan versturen en als iemand een van die dingen wil hij jou een PMmetje kan sturen met zijn nummer zodat jij hem kan MMSen. Just an idea;)

Ik heb niet veel, maar iets is beter dan niets:
-Pholyfone Ringtone: Saturday Night
-Polyfone Ringtone: In da club

Klik hier voor de website van de actie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 16:25
Dat is ff heel stoer, ik had een SE T610 gekocht met Orange (vlak voor 1 februari) dus toen kon ik ook nog ff met Orange gratis mms'en, toen naar Vodafone geswitched, en nu dus óók met Vodafone gratis mms'en.. Bwhehehe, van twee walletjes eten noemt men dat ook wel :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hehe, idd, mja, als stoere webmaster mag het:+ Maar heb je geen coole MMSbare dingen;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

ff dicht voor overleg

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:16
Dit topic blijft dicht.

We zien -als IT crew- geen heil in een uitwisseltopic; dat is niet de bedoeling van GoT. En aangezien er verder weinig valt de discussieren over dit onderwerp, blijft het topic dus gesloten.

Dit topic is gesloten.