[vmware] m'n net-md (usb) wordt niet gezien :(

Pagina: 1
Acties:

• Bananenplant
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:46

Bananenplant

Blocking YOUR ads since 2005

Topicstarter
omdat het me wel een fijn idee leek op m'n eigen computer m'n netmd te kunnen gebruiken heb ik zojuist een virtuele w98-machine opgezet met vmware. alles leek goed te gaan, bij de devices staat ook netjes een usb-hub, maar als ik m'n net-md eraan hang zie ik op TTY1 van m'n systeem wel dat de kernel 'm ziet en dat er geen driver is die 'm claimt (een oorzaak die ik kon vinden op de vmware-site) . in w98 in vmware zie ik geen spoor van m'n apparaat, ook bij de virtuele usb-poorten bovenin het vmware-window zie ik 'm niet...

weet iemand waar ik het kan zoeken en hoe ik het op kan lossen? ik heb op de vmware-site gezocht en op GoT, maar ik heb er niks over gevonden...

heb een linux kernel versie 2.4.21 en 4.0.0 4460 van vmware.

VVD. Maakt crises erger 🏚️ .
Zucmantaks, nu 💰 !
De mythe van de zelfredzame burger 🦄 .

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:46

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Het probleem is waarschijnlijk dat je geen usb proc filesyste, in de kernel heb aangezet. Dat moet namelijk voordat vmware andere devices kan herkennen op usb.

Maar ik heb het nu wel aan de praat maar het uploaden van 1 nrtje duurt gewoon 1uur.... dus niet echt 32x zoals in 'puur windows' .. erg jammer. zal wel liggen aan al die lagen waar je op werkt en helaas kan ik er bar wenig over vinden op google of wat dan ook :(

Dus.. nu moet ik lekker gewoon weer windows gaan draaien alleen voor me netmd.. best lame van sony, want ook mensen met een Mac hebben dus niks aan een netmd.