SanDisk SD 64 MB voor 1 euro !

Pagina: 1
Acties:
  • 1.250 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106603

Topicstarter
Geen idee of dit het juiste plekje is maar ik moest het even kwijt. Ik reken net mijn staatslot af bij de servicebalie van de albert heijn, zie ik daar witte zakjes liggen. Staat op 64 MB sandisk SD card en de prijs was 1 euro...

Op zich geen spectaculaire kaartjes mar 1 euro is toch wel erg goedkoop. Heb zelf geen apparatuur waar het in past maar heb er voor de zekerheid toch maar 7 meegenomen. Die mevrouw achter de balie vroeg zich al de hele dag af wat het was... haha

Ze lagen tussen de scheermesjes en zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-05 19:23
Puur geluk. Lagen in het verkeerde schap.

Gefeliciteerd met je, zeer gelukkige, aankoop :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pep_82
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-05 16:14
En dan is de vraag natuurlijk waar je ze hebt gekocht en hoeveel er nu nog liggen. Klink erg leuk namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
pep_82 schreef op 20 februari 2004 @ 20:37:
En dan is de vraag natuurlijk waar je ze hebt gekocht en hoeveel er nu nog liggen. Klink erg leuk namelijk.
Ze lagen in de AH op Leidschenhage. Ik heb er eentje laten liggen voor die mevrouw van de balie.. toen ik haar vertelde wat het was was ze wel geinterreseerd.

heb ze nog niet getest dus ze kunnen nog kapot zijn.. maar ja. als eentje het doet is het al een mooi prijsje..

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 106603 op 20-02-2004 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tobias
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:48
Je hebt geluk gehad jongen :) Volgens de pricewatch kost ie per stuk zo'n 25 euro. >:)

"So long, coffin stuffers!" (Bender wrecks his car) "Eeeh, could one of you coffin stuffers please carry me?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-04 00:03
nou voor 15 a 20 euro een kaartlezer kopen en je hebt erg goedkoop wat nieuwe floppy's :)

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Die doen het heus wel en anders heb je recht op garantie.
Voor garantie boeit de aanschafprijs niet. :)

offtopic:
Ik zou bijna in MED gaan kijken over de intro van een nieuwe I&T mod :X ;)

[ Voor 30% gewijzigd door Voutloos op 20-02-2004 20:46 ]

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
TD-er schreef op 20 februari 2004 @ 20:43:
nou voor 15 a 20 euro een kaartlezer kopen en je hebt erg goedkoop wat nieuwe floppy's :)
Goed Idee.. ! zijn er voor sd ook van die pcmcia convertors zoals voor flash kaartjes? da's in mijn geval het handigst.
Voutloos schreef op 20 februari 2004 @ 20:44:
Die doen het heus wel en anders heb je recht op garantie.
Voor garantie boeit de aanschafprijs niet. :)

offtopic:
Ik zou bijna in MED gaan kijken over de intro van een nieuwe I&T mod :X ;)
hmm... goed punt. ik zal ff de bon uit de prullenbak vissen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97917

Wat een masselaar ben je ook :9 !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
De vraag is natuurlijk of ik met mijn aangeschafte staatslot net zoveel mazzel heb.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Had je niet beter Lucky Day loten kunnen kopen? :+

verder zeer vet idd, 168 euro winst :D

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91634

Dat er verkeerde dingen liggen kom ik zo vaak tegen in de C1000, kom je bij de kassa, krijg je zulke prijzen $$.
Bij die c1000 winkel ik daarom haast nooit want ik noem dat gewoon oplichterrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dit soort topics (geen HW-probleem, geen HW-vraag, maar puur een mededeling) horen in Tweakers Huiskamer. Aangezien je daar lang nog geen toegang toe hebt, doe ik dit topic dicht in plaats van om het erheen te verplaatsen. Zie de FAQ van Lieve Adjes voor meer details over HK(-toegang) :)

[ Voor 3% gewijzigd door BalusC op 20-02-2004 20:55 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.