Toon posts:

Geen JPEG bestanden bekijken.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Van de een op andere dag kan ik in Windows XP Prof. SP1 geen JPEG bestanden meer bekijken. De icoontjes zijn witte blaadjes geworden en als ik deze aanklik, krijg ik de mededeling op er op het WWW gezocht moet worden naar een programma dat deze extensie kan lezen.
Hoe kan ik dit weer terug zetten, zodat ik met een simpele muisklik weer foto's in Windows kan kijken? ;(

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Rechtsklik op het bestand
Openen met...
Kies de Imageviewer van je keuze
Vinkje bij "Altijd gebruiken" aan
et voila.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Je kan JPEG/JPG bestanden nog wel gewoon bekijken in programma's ala Paint en Photoshop? Als dat zo is zul je gewoon de doorverwijzing van die extensie weer naar de Previewer van Windows moeten zetten. Rechtermuisknop op een JPG/JPEG » Openen met.. » Aanvinken dat je dat programma altijd wilt gebruiken :)

The devil is in the details.

• cryonic90
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-05 06:27
Moet je eens bij Deze Computer en dan extra->mapopties en dan het tabblad bestandstypen. Als je dan Jpeg opzoekt zou er een programma bij moeten staan die het bestand moet openen. Als er niks bij staat, zou je eerst kunnen proberen met terugzetten. En anders met wijzigen