draadloos toetsenbord valt steeds uit

Pagina: 1
Acties:
  • 173 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• burlapp
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-02 21:52
Ik heb een draadloos toetsenboard en muis (wat standaard bij een medion 8080XL systeem zit). Maar vaak als ik mijn computer opstart, moet ik de kanalen opnieuw instellen. En vaak lukt dit niet, en kan ik dus niets met de computer doen.

Hebben jullie een idee waar dit aan kan liggen? Ik heb mijn computer (nog) niet geaard, dit wil ik gaan doen in de hoop dat het probleem dan opgelost wordt, maar ik ben niet zeker ervan dat dit gaat helpen.

Verder draai ik Windows XP Professional, en als mijn PC uitgezet wordt, blijft de spanning er gewoon op staan (dus spanning blijft op de voeding zeg maar) Hopelijk is het zo een beetje duidelijk

• Tarzan
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19-05 09:30
Wat is de afstand tussen het toestenbord en de ontvanger! Ik heb het ook wel eens gehad bij een muis b.v. dat de afstand minimaal moet zijn!

..:: ::..

• Strikie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-05 17:11

Strikie

Athletics

De ontvanger moet minimaal (volgens de fabrikant) 20 cm van de monitor staan, anders kan je storingen krijgen.

Wat je ook kan proberen zijn nieuw usb drivers.

::: All Terrain Boys ::: Cube LTD race

• burlapp
De afstand is ongeveer een meter. Maar als de afstand minimaal xx meter ofzo moet zijn, zou hij het nooit moeten doen. Hier doet ie het meestal wel. maar af en toe dus helemaal niet.

Ik had eens gelezen dat het misschien aan het potentiaal verschil kan liggen van de kast. Doordat deze niet geaard is zit daar 115v op, en zou dat misschien het signaal kunnen storen ofzo??

Oja, en ook de afstand tot het beeldscherm (TFT), is minstens 20 cm's.

[ Voor 9% gewijzigd door burlapp op 20-02-2004 20:10 ]

• burlapp
Klein schopje, echt niemend een idee. Vind het namelijk een best groot probleem wat niet voor zou mogen komen bij een nieuwe computer lijkt mij.