Bittorrent naar emule/overnet?

Pagina: 1
Acties:

• Westereen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-08 15:36
Ik ben op zoek naar iets dat; een stuk van een file die deels gedownload is met bittorrent kan overzetten naar emule/overnet. Heeft iemand zoiets? Of bestaat er zoiets? Met google kank niks vinden

Edit:
Hieronder staat de oplossing :)

[ Voor 10% gewijzigd door Westereen op 27-02-2004 17:55 ]

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:29

DaWaN

'r you wicked ??

BitTorrent maakt volgens mij compleet andere bestanden als Emule, en je moet maar precies hetzelfde bestand op Emule vinden, lijkt me niet dat daar iemand moeite voor doet...

If you do not change direction, you may end up where you are heading

• Westereen
AMD Mafkees schreef op 20 februari 2004 @ 19:50:
BitTorrent maakt volgens mij compleet andere bestanden als Emule, en je moet maar precies hetzelfde bestand op Emule vinden, lijkt me niet dat daar iemand moeite voor doet...
Hetzelfde bestand staat wel op emule, emule maakt wel andere bestanden aan en daarom zoek ik iets dat dit kan overzetten op 1 of andere manier

Verwijderd

wat heb je aan het omzetten. Je kunt net zo goed verder downloaden met bittorrent

• Westereen
Verwijderd schreef op 20 februari 2004 @ 19:53:
wat heb je aan het omzetten. Je kunt net zo goed verder downloaden met bittorrent
Nouw omdat de tracker niet meer werkt, ik kan hetzelfde bestand niet vinden met een andere (werkende tracker)

• Westereen
Niemand?

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

In theorie moet het wel mogelijk zijn. Download de file met Emule om zo de .bak .met(of wat anders) files te creeren. Hierin moet je dan de data weten te proppen vanaf het goede begin en eind punt. Maar easy gaat het niet worden denk.
add:
De file moet ook 100% identiek zijn wat btw//
(denk dat het je niet gaat lukken)

[ Voor 16% gewijzigd door SSH op 21-02-2004 12:09 ]

Verwijderd

Hoeveel MB heb je dan al gedownload met BitTorrent??

Misschien gewoon opnieuw beginnen met Emule... de tijd die je nu in je bestand steekt om het om te vormen, kan je ook gebruiken om het opnieuw te downloaden.

• Westereen
Hoe moet ik die files dan in een .bak / .met proppen? Ja ik weet dat hetzelfde bestand op emule staat
Euh 1080mb van de 1403mb ofzoiets, ja mar ik vind het zonde voor de bandbreedte 8)7 .
En als het me in het vervolg weer gebeurt dan weet ik hoe het moet

Verwijderd

Gebruik anders Shareaza, hier mee kun je op het gehele gnutella (2) netwerk downloaden en tevens ook het emule/edonkey netwerk.

En... je kunt er bittorrents mee downloaden.. 8)

• Westereen
Verwijderd schreef op 21 februari 2004 @ 13:58:
Gebruik anders Shareaza, hier mee kun je op het gehele gnutella (2) netwerk downloaden en tevens ook het emule/edonkey netwerk.

En... je kunt er bittorrents mee downloaden.. 8)
Ja maar je kunt geen, deels gedownloade files die gedownload zijn met een andere progie als Shareaza voortzetten.

• Westereen
Oke, ben er al achter gekomen hoe het kan, namelijk 2 manieren:
Manier 1 (Die ik heb gebruikt):
Ik had 2 bestanden, ........cd1.avi en ........cd2.avi. Deze files waren gedeeltelijk gedownload met bittorrent, deze files heb ik in de public_html gegooid van apache dir. Nu heb ik hetzelfde bestand gevonden in overnet (was een xvid-deity, had dus geluk _/-\o_ ). Hetzelfde bestand heb ik op download gezet. In het tabblad traffic in overnet heb ik deze file geselecteerd, en dan rechtermuisknop "add source". Daar heb ik het dit adres ingevuld http://jeipadresvanapacheofzo/........cd1.avi, dan oke. En overnet begint delen van die file te downloaden :) , overnet begon wel een boel cpu te vreten en me hardeschijf was druk bezig.
Manier 2 (Die ik nog nie heb getest):
Ik kwam terecht op http://files.overnet.com, en zag "dmTorrent2Part" staan. Het tooltje ziet er wel goed uit. Het is te vinden op http://files.overnet.com/...ds/singlefile.php?lid=179
Dus zo kan je files die je deels hebt ontvongen met bittorrent overzetten naar overnet :) :9~ . De film was perfect, had gedacht dat er misschien storingen door het beeld zouden komen maar die waren er gelukkig niet :9~ .

[ Voor 5% gewijzigd door Westereen op 27-02-2004 17:57 ]

Pagina: 1