Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• ZyMoTiC
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-11 22:04

ZyMoTiC

Timmaaaaaaay!!!

Topicstarter
Ik weet niet welke ik moet nemen :)
Ze zijn bijna hetzelfde op de software na 2002 ander 2003
Ze verschillen van processor intell ander samsung

maar echt grote verschillen zitten er niet in?
Het belangrijkste is nog wel de 60 euro, daar koop ik liever extra SD geheugen voor.

Kan iemand mij uitleggen hoeveel de software en processor uitmaken tot de snelheid en of dat 60 euro waard is?

Bedankt.

ps. een ander vergelijkbaar model sta ik ook voor open.

Bla, bla, bla, komkommer is geen sla.

• PWA
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

PWA

ooh ooh tim toch, Mick heeft een 1915 die is leuk het zijn allebij budget modellen. De Samsung is iets sneller. Een 2210 is niet echt vergelijkbaar maar die is wel veel sneller en heeft CF & BT......en veeel duurder.

• ZyMoTiC

ZyMoTiC

Timmaaaaaaay!!!

Topicstarter
Chris heeft ook de 1915.
Ik las ook dat de software iets sneller is en nu ook dat de samsung proc. wat sneller is maar is dat echt 60 euro waard?

• PWA
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

PWA

Nee zeker niet maar dan mag jij mij wel vertellen waar je die 1915 dan koopt!? :X

• ZyMoTiC

ZyMoTiC

Timmaaaaaaay!!!

Topicstarter
PWA schreef op 21 februari 2004 @ 21:22:
Nee zeker niet maar dan mag jij mij wel vertellen waar je die 1915 dan koopt!? :X
pricewatch :)

Maar ik heb toch maar de 1930 aangeschaft met 256 mb SD. Me hoofd houd niet meer alle informatie binnen :s

Verwijderd

1930 heeft SDIO, wat de 1915 niet heeft. Ik heb zelf de 1915 en die is snelzat voor fullscreen divx etc, dus zou niet weten wat er nog sneller moet?

Belangrijkste is dat je een taskmanager installeert waarmee je makkelijk overbodige programma's kan sluiten (vaak blijven calendar etc open staan, zonder dat je ze ziet).

Verder dacht ik (kan me vergissen) dat de oude proc (255a) van de 1915 sneller was dan de nieuwere samsungs, maar een bron hiervoor kan ik zo gauw niet meer tevoorschijn googlen.

Zoiezo heeft de 1915 een van de snelste grafische systemen, maar uberhaupt: ze zijn allebei snel zat. Ga je SDIO gebruiken neem je de 1930, of als je win2003 functies nodig hebt, zo niet dan zou ik gewoon de 1915 pakken!
Pagina: 1