Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Probleem,probleem: UT H A N G T !!! Nooooo...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Juist ja, hij hangt... als in:
Beeld stil, muziek nog aan, geen knipperend HD-lampje.... :( en da's niet grappig!! Nou kan ik me haast niet voorstellen dat het aan m'n systeem ligt, want dat heb ik juist gekocht om dit soort spellen goed te kunnen spelen.... |:(

AMD theBirdee 900
128 SDRAM@133
Ati Radeon64 DDR
20,4GB 7200rpm
SBLive! 1024

..

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10 10:22
format c:\

tja, sorry het kan aan 1000en dingen liggen, even wat beter je prob omschrijven, crahst ie meteen? of na bepaald tijd, deed ie het ooit wel goed? of is het systeem echt net nieuw? welke drivers...etc etc etc windhoos versie...

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Begin eens met terugklokken. (RAM op 100 MHz, CAS timing "by SPD" en geen 4-way interleaving).

Eventueel systeemkast openzetten om temperatuurs problemen uit te sluiten.

Ga voor officiele drivers (Via 4-in-1 vanaf de VIA pagina en OFFICIELE drivers van Radeon, geen beta gedoe.)

... en dan kijken of je er nog last van hebt.

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Verwijderd

Topicstarter
Ello,

beetje boel late reply van mij, maar ikheb het druk.. :'(

Hij hangt dus pas na een tijdje spelen..

En ik heb niks ge'oc'd in m'n sys.. :) het IS 133 geheugen.. ;)

Het gekke was dus alleen dat alles prima ging, totdat een vriend met bijna een identiek systeem 's avonds kwam vertellen dat z'n sys hing bij UT..... EN TOEN.... hing mijn sys ook een paar min later... creepy heh? :?

>:)

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08 16:29

Tim

Laat je vriend nog een skomen met de mededeling dat UT het opeens wel weer deed :P

• Skidsteer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-10 15:30
EY, goddammit, kan ik er wat aan doen dat hij precies dan gaat hangen?

Niet zo zeuren, trouwens, want ik heb WinME en die kan helemaal niet opschieten met de Unreal engine... Geeft ie op willekeurige momenten (tijdens spel/ in GUI) errors als General protection fault! enzo... Dat zuigt pas!
Pagina: 1