Silentmaxx Prosilence cpcs 420 ervaringen gevraagd!

Pagina: 1
Acties:

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-05 23:10

pro_6or

amateur_60r

Topicstarter
Hallo Allemaal,

Ik heb een nieuwe systeem gebouwd met waterkoeling en een stille papst fan op ong. 6 volt.

De enige "lawaaimaker" op mijn systeem die je constant hoort (harde schijf is een lekker stille samsung spinpoint) is mijn voeding.

Op zich wil ik wel 245 euro (kaufen in Deutschland ja!) uitgeven voor een goede voeding maar dan moet hij ook wel echt stil zijn, zijn er bv toch hoog frequente of laag frequente brom tonen etc. te horen of is deze voeding gewoon echt compleet stil?

Hopelijk zijn er mensen die hem echt hebben die hier even op willen reageren! Ik weet dat ik ook best een voeding kan modden met een stille fan, op zich niet echt nodig want mijn standaard chieftec 360watt voeding is gewoon best stil, maar als deze prosilence echt waar (echte stilte en betrouwbaarheid) voor zijn geld levert dan koop ik hem gewoon, heb je dan lijkt mij gewoon heel lang plezier van!

Alvast bedankt, Gr. Wouter

een treffende spreuk

• kutkip
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-03 23:04
Het is een passief gekoelde voeding, met een Papst NGL (12v) erin die aanspringt als ie te warm wordt. Nou lijkt me dat dus wel stil genoeg, met name omdat die fan niet aan de buitenkant maar binnenkant van je kast zit, en ook nog eens met rubberen ophanging bevestigd is. Probleem is alleen, wat je zelf ook al zei, is dat er misschien wel een brom oid in zit. Dat was namelijk ook het geval bij z'n voorganger, de 350Watt versie.

Je zou ook naar deze kunnen kijken: http://www.silentmaxx.de/nt_prosilence_fanless_w.php
Kun je gebruik maken van je waterkoeling. En met Rev. 1.2 is die brom er misschien uit :)
Ik zou zeggen mail die gasten van Silentmaxx, om te vragen of die brom van de 350Watter ook in de 420Watt of 350Watt W zit.

Hier nog een review met stille en passief gekoelde voedingen:
http://www.dirkvader.de/f...r.de%2Fpage%2Fyesico.html

[ Voor 22% gewijzigd door kutkip op 29-02-2004 15:59 ]