Beyond good and evil installatie probleem

Pagina: 1
Acties:

• michielvz
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-12-2025
Beste tweakers,

Ik heb zojuist bij de mediamarkt Beyond good and evil gekocht.

Daarvoor had ik de demo geprobeerd en een gedownloade versie geprobeerd. Tijdens de installatie van deze versie kreeg ik de volgende error;

---------------------------------------------------------------------------------
Er bevindt zich een onjuist volume in het station. Plaats volume BGE_CD1 in station E:.

Annuleren - Opnieuw - Doorgaan
---------------------------------------------------------------------------------

Ik heb van alles geprobeerd. Elke cd met elke optie maar niks werkt. Als ik te veel probeer komt er de volgende error :

Error number : 0x80040707
Description: Dll function call crashed: ISRT._WaitOnDialog

Setup will now terminate

Dan sluit ie dus af. Doordat ik deze error niet kon verhelpen heb ik de legale versie gekocht in de hoop het spel nu wel te kunnen installeren maar nee. Ik heb nog steeds hetzelfde probleem.
Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen ? Het zou mijn vakantie een stuk aangenamer maken

Mijn systeem:

AMD64 3200
Ati Radeon 9800XT 256
Soundblaster Audigy ZS
512 RAM
36GB Serial ATA - 10Krpm

Alvast bedankt !!!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Het lijkt op een installshield/coldfusion error, misschien dat dit helpt:
Disable the "Print Spooler" service before running the ColdFusion installer.

Open Control Panel: Start --> Settings --> Control Panel
Double-click "Services"
On the list of NT Services, right-click "Print Spooler"
Select "Stop"
Select "Properties"
Under Startup Type, select "manual" or "disabled"
Reboot your NT Server
After rebooting, verify that the Print Spooler is still "stopped".
Re-run the ColdFusion Server installer.
After installation, re-set the Print Spooler service to Startup type "Automatic" and start the service.

The devil is in the details.

• michielvz
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-12-2025
December schreef op 20 februari 2004 @ 17:44:
Het lijkt op een installshield/coldfusion error, misschien dat dit helpt:

[...]
Ik kom er niet uit, ik heb windows xp nl, ik weet niet wat services is. En wat is een print spooler?

Verwijderd

Services zijn geloof ik min of meer de programma's/drivers die windows aanzet om alles lekker te laten verlopen. Print spooling heeft toch met output naar de printer te maken? Behoorlijk exotisch dus, maar probeer maar wat hij zegt...

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
ik dacht ook wel eens gelezen te hebben dat het wel meer voor komt, dat een cd van Beyond het niet doet. Check anders eens op de help forums van UBI

specs

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Ik meen mij te herinneren dat er problemen waren met een oplage van de Nederlandse versie, zoals gezegd check het PC forum van BG&E @ Ubisoft.

//edit: hmm als ik het goed begrijp gaf je warez versie hetzelfde probleem, en die was vast niet Nederlands denk ik. Nou ja, eerdere tip van de fora blijft gelden, heb ik ook erg veel aan gehad.

[ Voor 42% gewijzigd door Dyxtra op 21-02-2004 19:39 ]

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Pagina: 1