Toon posts:

DivX bekijken via de TV

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Onlangs ben ik geswitched van besturingssysteem (Van XP naar Win 2000). Dat bevalt goed, maar nu is er toch iets wat wel lukte bij XP en niet bij 2000. Bij XP kon ik DivX en DVD's bekijken via de TV door een clone t emaken van het beeldscherm. (in te stellen via bureaublad -> eigenschappen).
Bij Win 2000 zie ik nergens vergelijkbare functionaliteit.

Ik heb een GeForce FX5600XT videokaart.

Heeft een van jullie misschien een tip?

• ascona
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-02-2022
de nieuwste drivers eropzitten? :?

• Bware81
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-01-2022
ff nieuwe drivers downloaden bij nvidia dan is het er weer. ook moet je waarschijnlijk ff het overlay voor het tweede scherm weer aanzetten mas das een probleem voor later

AMD64 XP3000+, 1024MB Kingston, ASUS K8V deluxe SE, ATI Radeon 9800 pro Realtek8139 Nic, ITE RAID contr, 2x 80GB Maxtor,2x 160GB sataMaxtor, NEC1300a DVD-r, Samsung DVD/CD-r combo. 21inch crt Compaq

• BN
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-10-2024

BN

Welke detonators gebruik je? Daar moet je zoeken naar clone mode etc

"Grandma was slow, but she was old....!!"

Verwijderd

je hebt al de drivers van nvidea gedownload?

zo nee, downloaden!

zo ja, rechtermuisknop desktop -> eigenschappen-> instellingen -> geavanceerd -> meeste rechter tabje -> en daar verder zoeken (zo werkt het bij windows xp, kweenie of het hetzelfde werkt bij 2000)

Verwijderd

Anders gebruik je toch gewoon movix? (moet je wel je pc rebooten maar werkt toch nog altijd het snelst en best)

Verwijderd

Topicstarter
Iedereen bedankt!
Ik heb de drivers gedownload (ga ze vanavond installeren, want ik zit op m'n werk).
Movix zal ik ook nog even naar kijken.

Groeten,
Garpediem :)

• Pixal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

whehe, TS vraagt om manier om beeld te clonen en loopt weg met Movix

dat heb ik ook altijd in winkels als de verkopers beginnen te lullen :'(
Pagina: 1