Ik werk in een autoschade bedrijf waar wij ook grotere schades herstellen, motor uit en in bouwen, wiel ophanging vervangen, airbag systemen vernieuwen en nog veel meer. Voor onze technische gegevens (aanhaalmomenten, hoe bepaalde dingen vast zitten, vloeistof vul hoeveelheden en meer van dat soort) zijn wij afhankelijk van 3e. Als wij iets willen weten kunnen we het opzoeken in een 3 tal programma's, staat het daar niet in dan zijn wij genoodzaakt een dealer te raadplegen.
Die 3 programma's zijn meestal waardeloos
omdat de auto's die er in staan ouder zijn dan 3 jaar en aangezien wij voor lease bedrijven werken zijn onze auto's vaak niet ouder dan 2 jaar. Dus dan wordt het meestal de dealer bellen en vragen om een fax met de handleiding of werkwijze. Nu bewaren we die papieren in een boek.
Nu zou ik die gegevens in de pc willen zetten in een programma waar iedereen mee overweg kan.
Het moet iets worden in de trend van; (> staat voor volgende veld/pagina)
Auto merk kiezen > type en motor kiezen > Bouwjaar > hoofdgroep gegevens > de gegevens.
Na een lang verhaal komt dan eindelijk de vraag.
Is er een programma wat je hier voor kan gebruiken, zo niet, hoe en waarmee kan ik het dan het beste maken? In html b.v.
Ik heb zelf geen enkele ervaring in het programeren
.
Het programma moet ook aan een paar eisen voldoen:
Het moet werken op een bedrijfs netwerk.
Het invoeren van nieuwe gegevens moet makkelijk gaan (standaard formulier b.v.)
Het invoeren van gegevens moet beveiligd worden, zodat niet iedereen er in kan gaan rommelen.
Het moet werken met win98 op een P1 166 mhz.
Het grafische deel is niet belangrijk, het moet werken dat is het belangrijkste
Die 3 programma's zijn meestal waardeloos
Nu zou ik die gegevens in de pc willen zetten in een programma waar iedereen mee overweg kan.
Het moet iets worden in de trend van; (> staat voor volgende veld/pagina)
Auto merk kiezen > type en motor kiezen > Bouwjaar > hoofdgroep gegevens > de gegevens.
Na een lang verhaal komt dan eindelijk de vraag.
Is er een programma wat je hier voor kan gebruiken, zo niet, hoe en waarmee kan ik het dan het beste maken? In html b.v.
Ik heb zelf geen enkele ervaring in het programeren
Het programma moet ook aan een paar eisen voldoen:
Het moet werken op een bedrijfs netwerk.
Het invoeren van nieuwe gegevens moet makkelijk gaan (standaard formulier b.v.)
Het invoeren van gegevens moet beveiligd worden, zodat niet iedereen er in kan gaan rommelen.
Het moet werken met win98 op een P1 166 mhz.
Het grafische deel is niet belangrijk, het moet werken dat is het belangrijkste