Toon posts:

[Outlook] Mail adres ontvanger zien...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het volgende is het geval,

Via een Exchange server wordt er mail van 3 verschillende mail adressen naar mijn outlook postvak in gestuurd. Laten we zeggen:

a@iets.nl
b@iets.nl
c@iets.nl

Hoe kan ik in outlook zien, of op een bepaalde manier laten zien welke mail, naar wel adres is gestuurd??

Voor de duidelijkheid, het zijn niet 3 verschillende pop boxen, het gaat om bsmtp mail. op de exchance server staan aangegeven dat de mail van die 3 adressen afgeleverd wordt bij postbus.

Ik heb het veld "aan" al toegevoegd, maar hier zie ik alleen mijn gebruikersnaam.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2004 16:14 ]

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-08 19:07

dominic

will code for food

Maak 3 folders aan onder je inbox en definieer een paar rules die ervoor zorgen dat binnenkomende mailtjes in de goede folder geplaatst worden..

Download my music on SoundCloud

Verwijderd

Topicstarter
waar stel ik die "filter" dan in?

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Extra's, regels een waarschuwingen?

Kom op, we gaan hier geen handje vasthouden. Druk gewoon eens op F1 en gebruik de uitgebreide help functie eens.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Topicstarter
Merely schreef op 20 februari 2004 @ 16:28:
Extra's, regels een waarschuwingen?

Kom op, we gaan hier geen handje vasthouden. Druk gewoon eens op F1 en gebruik de uitgebreide help functie eens.
een wereld gaat voor me open :P bedankt

Verwijderd

Topicstarter
-Een kick-

Bovenstaande werkt niet, omdat er niet te filteren is op de header, dit is het enige deel van de "mail" waarin te zien is naar wie de mail verstuurd is.

In het vakje "aan" staat alleen de gebruikersnaam, omdat deze gebruiker de 3 mail adressen heeft.
Pagina: 1