[IDF] Heb ik jullie al gecomplimenteerd?

Pagina: 1
Acties:

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 22:20

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
reviews: Intel Developer Forum verslaggeving? says it all:

Veel informatie overzichtelijk gebracht. Links naar relevante pagina's zoals "IDF nieuwsberichten".

Verder vind ik de Survey een goed initiatief van betrokken partijen om wat meer clicks te genereren en zeer uservriendelijk omdat het niet in your face gebracht wordt.

Niet alleen de IDF, maar de sterke mate van verdere professionalisering sinds begin dit jaar valt me erg op.

* PcDealer is trots op Tweakers.net

[ Voor 52% gewijzigd door PcDealer op 20-02-2004 16:59 . Reden: extra ]

LinkedIn WoT Cash Converter

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Ik wil wel bedankt zeggen, maar die eer gaat veel meer naar de nieuwsposters en de redactie toe. Maar ik kan me alleen maar bij je aansluiten. _o_

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

• Ralph Smeets
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-03 09:48

Ralph Smeets

sinds 10-7-2009

Dan zal ik als spelfoutkoning als eerste maar eens zeggen bedankt.

Zelf vind ik dat de eer vooral uitgaat naar Jack en Wouter die een team van rond de vijfentwintig mensen zo weten te coördineren dat er een regelmatige stroom van nieuws is en de motivatie erin blijft. Ik zeg dus op mijn beurt: Bedankt Jack en Wouter voor jullie inzet, want waar zouden we zijn zonder jullie.

Daarnaast ook een grote hoera naar Femme, die de template voor het IDF-overzicht heeft verzorgt :)

Mestreechs volksleed:
Jao diech höbs us aon 't hart gelege, Mestreech door alle ieuwe heer
Veer bleve diech altied genege, En deilde dreufheid en plezeer....etc.

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Een zeer dikke d:)b en _o_ naar * Wouter als * Jack voor het mogelijk maken van de IDF-verslaggeving. Daar zit echt veel werk en dat ook nog eens dezelfde dag online krijgen als een presentatie gehouden is \o/.

Natuurlijk ook een dikke pluim naar de nieuwsmensen voor elke dag een volle bak d:)b.

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:17

Remy

I usually get 100% accuracy

Yeah, nieuwsen loopt best goed, maar zeker ook kudos aan de coordinatie: goed werk mannen :). Niet zomaar iets om alles in goede banen te leiden tijdens zo'n hectische periode ;)

LinkedIn
Instagram

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:55
Laat ik, als niet-crew, dan ook maar mijn complimenten geven, want het ziet er allemaal zeer professioneel uit mensen _o_ ;)

Het gaat inderdaad lekker de laatste tijd met de nieuwtjes, ik zie vrijwel elke dag 20+ nieuwtjes voorbij komen :)

The devil is in the details.

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-02 04:46

Steve

Krokodil \o/

Inderdaad, een dikke d:)b voor Jack en Wouter, en zeker voor laatstgenoemde die heel het IDF afstruint op zoek naar bruikbare informatie :).
Ralph Smeets schreef op 20 februari 2004 @ 19:42:
Dan zal ik als spelfoutkoning
[...]
heeft verzorgt
Je doet je titel al gelijk eer aan :+ ;)

Verwijderd

Als we toch iets met veren doen in dit topic, wil ik de crew complimenten geven over hoe snel spelfouten worden hersteld! _/-\o_

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 21 februari 2004 @ 13:08:
Als we toch iets met veren doen in dit topic, wil ik de crew complimenten geven over hoe snel spelfouten worden hersteld! _/-\o_

• Steve

Steve

Krokodil \o/

Als mede-spelfoutentopicmeubel zal ik dan ook maar even " thanks :) " zeggen :P

[ Voor 3% gewijzigd door Steve op 21-02-2004 13:36 ]

• Alex
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-02 19:26
Enige jammere vind ik wel dat jullie Wouter naar de IDF gestuurd hebben. Die jongen is gewoon veelste oplettend! Die 'stukjes' bevatten gewoon teveel informatie. Hoe kan ik dat ingodsnaam zonder Itaniums of Xeon met 64-bit support verwerken :P?

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

• Randal Peelen
  • Laatst online: 19-01 14:52
Die jongen is gewoon veelste oplettend!
:+

Het gaat de laatste tijd idd errug lekker op de frontpage in zijn algemeenheid. Ook van mij dus een duimpje Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/smileys/thumbsup.gif voor iedereen :).

http://twitter.com/randalpeelen

• Hertog_Martin
  • Laatst online: 23:16
Is wel makkelijk he, als 25 mensen gratis voor je werken terwijl je het geld van de adverteerders zit te tellen.

• Steve

Steve

Krokodil \o/

Gratis werken? Toch niet, mijnen heer, wij nieuwsposters krijgen elke maand een bedrag uitbetaald. En als je veel nieuws schrijft kan dat zelfs een zeer aardig bedrag zijn. Zie ook deze .plan.

[ Voor 7% gewijzigd door Steve op 21-02-2004 14:37 ]

• feej
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-02 09:25

feej

giraffemeisje

Mwa ik denk echt serieus niet dat onze W00ter op zijn eigen kosten en eigen houtje ff naar Amerika is gevlogen om daar voor Daniel een leuk verslagje in mekaar te tikken hoor. :o Wij worden netjes betaald enzo, tis niet allemaal (vrijwillige) slavendrijverij hier. ;)

Everything is awesome!
Everything is cool when you're part of a team.
Everything is awesome when we're living our dream.
O+

• Hertog_Martin
Hmm ok dan neem ik het terug

Ik dacht altijd elke keer te lezen dat wanneer er mensen gevraagd werden dat ze dan alleen 'waardering' zouden terug krijgen en verder niets.

Zo is het op Fok! iig wel geloof ik en ik dacht hier ook.

Als iedereen die meewerkt gewoon zijn verdiende deel krijgt dan is dat echt prima.

Ikzelf run namelijk nu een site in twee talen en doe alles maar dan ook alles zelf. Nu was ik een weekje ziek en dan is de site ook meteen ingestort. Daarom beetje frustratie tegen websites die al het werk door vrijwilligers laten doen.

Maar tweakers is dus niet zo'n site.. :)

sorry voor de onterechte beschuldiging dan

• Hahn
  • Laatst online: 22:55
Op GoT zijn de taken op vrijwillige base, maar als modje ben je dan ook niet tot zoveel dingen verplicht als op T.net, als je ergens even geen zin in hebt doe je het gewoon niet :)

The devil is in the details.

• feej
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-02 09:25

feej

giraffemeisje

En al waren we vrijwillig, dan is dat toch ook onze eigen keus :o. Respect aan de modjes die ook gewoon bergen werk verzetten alleen om iets bij te dragen aan onze community (en omdat ze het leuk vinden natuurlijk). Als jij vrijwilligerswerk doet, weet je ook dat het niet betaald wordt en dan doe je dat imho lekker jezelf aan :+. Daarvoor kun je moeilijk de 'baas' gaan uitschelden denk ik. 8)7

Everything is awesome!
Everything is cool when you're part of a team.
Everything is awesome when we're living our dream.
O+

• Superdeboer
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

fee-tje schreef op 21 februari 2004 @ 15:11:
En al waren we vrijwillig, dan is dat toch ook onze eigen keus :o. Respect aan de modjes die ook gewoon bergen werk verzetten alleen om iets bij te dragen aan onze community (en omdat ze het leuk vinden natuurlijk). Als jij vrijwilligerswerk doet, weet je ook dat het niet betaald wordt en dan doe je dat imho lekker jezelf aan :+. Daarvoor kun je moeilijk de 'baas' gaan uitschelden denk ik. 8)7
Helemaal mee eens. Als nieuwsposters hun werk zonder enige vergoeding zouden doen en we zouden zo'n constante nieuwsstroom produceren, dan zou er alleen nog maar minder reden zijn om gefrustreerd te raken. Dat zou alleen nog maar extra respect verdienen, omdat het *juist* wat zegt over de manier waarop de 'werknemers' tegenover hun 'baas' staan. Juist in dat geval kun je eruit afleiden dat die mensen hun werk graag doen, omdat ze het anders gewoon niet zouden doen. (Een vrij voor de hand liggende eigenschap van vrijwilligerswerk ;))
Ik dacht altijd elke keer te lezen dat wanneer er mensen gevraagd werden dat ze dan alleen 'waardering' zouden terug krijgen en verder niets.
Voor mij is de waardering al meer dan genoeg. Dat is nu juist het merkwaardige van Tweakers.net: er zijn tientallen mensen die er wekelijks *heel* veel uren in steken terwijl ze er niets concreets voor terug zien. Waarom? Voor mij geldt dat ik het gevoel heb dat ik met 'iets goeds' en 'iets groots' bezig ben. Ik haal zelf al heel erg veel voldoening uit het feit dat half nerdend Nederland mijn stukjes leest. :) Die financiële bijdrage is een leuke extra stimulans, maar is voor mij juist niet de hoofdreden om dit te doen. ;)

Natuurlijk wil ook ik alle medenieuwsers en FPA's een dikke pluim geven voor de enorme hoeveelheid werk die in de afgelopen paar dagen is verzet. We kunnen het wel! *D
Ook de forummodjes moeten dan vanaf deze plaats bedankt worden; hun rol voor T.net is soms wel en soms niet altijd even goed zichtbaar, maar zonder hen zou het forum niet zijn wat het nu is!

d:)b dus allemaal!

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

De credits voor de IDF-coverage gaan grotendeels uit naar Jack en Femme. Ik was aanwezig om foto's te schieten, aantekeningen te maken en vragen te stellen, maar zonder hen was er op z'n vroegst volgende week iets over op de frontpage verschenen :o. Dus: _/-\o_ voor Jack en Femme :).

Professioneel Hyves-weigeraar

• Hertog_Martin
Begrijp mij niet verkeerd. Ik snap vrijwilligers uitstekend.

Ikzelf heb ook zat dingen compleet belangeloos en vrijwillig gedaan. En daar zat erg veel tijd in. Ook op zat forums moderator of afministator geweest.

Maar ik bedoel dus dat ik soms niet echt blij ben met mensen die een site beginnen.. dat wel zelf opbouwen. Dan een 'crew' gaan vormen van vrijwilligers. En dat die dan uiteindelijk 99% van het werk doet terwijl al de winst naar de gene gaat die nu niets meer doet.

Ik weet wel dat met tweakers zo niet is. Zie femme hier geregeld nog en ik kom er nu dus ook achter dat de newsposters die voor het grootste gedeelte van de inhoud van deze site zorgen dus gewoon betaald krijgen.

Ik heb niks tegen tweakers.net.. nee ik ben een groot gebruiker ervan en doe ook mijn deel door pricewatch bij te houden en af en toe nieuws te submitten en door reakties te geven op nieuwsberichten.

Maar alles is hier dus gewoon goed geregeld *applaus* :)

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Hertog_Martin schreef op 21 februari 2004 @ 16:26:
Ik weet wel dat met tweakers zo niet is. Zie femme hier geregeld nog en ik kom er nu dus ook achter dat de newsposters die voor het grootste gedeelte van de inhoud van deze site zorgen dus gewoon betaald krijgen.
Het feit dat een Femme (of Daniel of weer een ander groen iemandje) hier (of in LA) niet zo vaak komt, ligt vooral aan het feit dat zij zich met andere T.net-zaken bezighouden, meer de grote lijnen en beleid- en strategiezaken dus. Het meer uitvoerende werk wordt gedaan door de blauwe en rode mannetjes/vrouwtjes.
Pagina: 1