Chello factuur onderzoek?

Pagina: 1
Acties:

• WieMie
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

WieMie

WieMie Actief

Topicstarter
Ik krijg net een mailtje namens UPC, of ik aan een onderzoek wil meedoen. Mailtje is geadresseerd aan mijn chello-mailadres, met mijn achternaam als geadresseerde. Toch vertrouw ik deze mail niet, zeker omdat de afzender niet een UPC-adres is (maar wel een UPC-naam) ook komt he mailtje van een vreemde SMTP-server (opinieland.nl).

Meer mensen met Chello dit mailtje gehad?
Received: from mail.opinieland.nl ([213.19.165.20])
by amsfep14-int.chello.nl
From: "Ruben Uppelschoten" <facturering-onderzoek@blauw.com>
Geachte UPC klant,

UPC streeft ernaar om haar klanten via de factuur zo duidelijk mogelijk te informeren over de afgenomen producten en de daaraan verbonden kosten. Om meer inzicht te krijgen in uw ervaring en tevredenheid met de factuur willen wij u graag uitnodigen om in een online onderzoek uw mening te geven.

Om de objectiviteit en anonieme deelname te kunnen garanderen, hebben wij het onderzoek uitbesteed aan het onafhankelijke onderzoeksbureau Blauw Research te Rotterdam, die veel ervaring heeft met dit soort onderzoeken. Deelname aan dit onderzoek is volledig anoniem in die zin dat Blauw de door u gegeven informatie niet op persoonsniveau aan ons terug koppelt en alleen een totaal overzicht presenteert.

U kunt uw medewerking aan het onderzoek verlenen door op onderstaande link te klikken.

<http://www.blauw.com/br/upcfac/index.asp?code=****&pw=****>

(Mocht deze link niet werken, lees dan de voetnoot onderaan dit bericht.)

U komt dan bij de vragenlijst terecht die u online in kunt vullen. Na de laatste vraag worden de resultaten automatisch verzonden. Het beantwoorden van de vragen duurt gemiddeld 8 minuten. Wij vragen u, indien u aan dit onderzoek wilt deelnemen, de vragenlijst uiterlijk zondag 22 februari in te vullen.

Alvast hartelijk dank voor uw medewerking!

Met vriendelijke groet,

UPC Nederland

Ruben Uppelschoten
Vice President Billing

Verwijderd

blauw.com is gewoon een normaal bedrijf.

was je username en password (die je dus vervangen heb met ****) jouw username en pw?

• NBK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-05 21:33

NBK

Weercam-Avatar

UPC laat hun markt onderzoek waarschijnlijk uitvoeren door externe partijen.
Die hebben er meer verstand van en zijn inprincipe onafhankelijk dus bij gunstige uitslag kan UPC de uitslag gebruiken in hun reclame campagnes.

Opinieland klink bij mij iedergeval bekend. Blauw.com zegt me echter niks...

[ Voor 17% gewijzigd door NBK op 20-02-2004 16:08 ]

PC's; Home; Met 8619 units als 72e geëindigd bij DPC @ SETI-classic

Verwijderd

ik heb net mijn mail gechecked en ik heb em niet.
Ik vind dat blauw.com inderdaat wat vaag? Ken et zelf niet.

Zoals al gezegt mailtje weg en niet meer aan denken.

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:24
inderdaat
inderdaaD

Maar áls dat opinieland of blauw het onderzoek uitvoerd in opdracht van UPC, dan vind ik het alsnog wel apart dat die email dan niet gewoon vanaf een upc emailadres is verstuurd.

• axis
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01-2023
Wat is nou het probleem!? je wordt uitgenodigd voor een onderzoek, niet om je creditcardnummer te geven.. Ik verzorg ook online onderzoeken die door 3e partijen worden aangeleverd, die onderzoeken draaien onder mijn webapplicatie, en niet bij de klant zelf..

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Blauw.com komt mij wel herkenbaar voor. Het is inderdaad zo'n onderzoeksbureau. Ik zal het waarschijnlijk ergens in een nieuwsbericht gelezen hebben.

Zie NBK denk ik.

🌞🍃

Pagina: 1