Ik krijg net een mailtje namens UPC, of ik aan een onderzoek wil meedoen. Mailtje is geadresseerd aan mijn chello-mailadres, met mijn achternaam als geadresseerde. Toch vertrouw ik deze mail niet, zeker omdat de afzender niet een UPC-adres is (maar wel een UPC-naam) ook komt he mailtje van een vreemde SMTP-server (opinieland.nl).
Meer mensen met Chello dit mailtje gehad?
Meer mensen met Chello dit mailtje gehad?
Received: from mail.opinieland.nl ([213.19.165.20])
by amsfep14-int.chello.nl
From: "Ruben Uppelschoten" <facturering-onderzoek@blauw.com>
Geachte UPC klant,
UPC streeft ernaar om haar klanten via de factuur zo duidelijk mogelijk te informeren over de afgenomen producten en de daaraan verbonden kosten. Om meer inzicht te krijgen in uw ervaring en tevredenheid met de factuur willen wij u graag uitnodigen om in een online onderzoek uw mening te geven.
Om de objectiviteit en anonieme deelname te kunnen garanderen, hebben wij het onderzoek uitbesteed aan het onafhankelijke onderzoeksbureau Blauw Research te Rotterdam, die veel ervaring heeft met dit soort onderzoeken. Deelname aan dit onderzoek is volledig anoniem in die zin dat Blauw de door u gegeven informatie niet op persoonsniveau aan ons terug koppelt en alleen een totaal overzicht presenteert.
U kunt uw medewerking aan het onderzoek verlenen door op onderstaande link te klikken.
<http://www.blauw.com/br/upcfac/index.asp?code=****&pw=****>
(Mocht deze link niet werken, lees dan de voetnoot onderaan dit bericht.)
U komt dan bij de vragenlijst terecht die u online in kunt vullen. Na de laatste vraag worden de resultaten automatisch verzonden. Het beantwoorden van de vragen duurt gemiddeld 8 minuten. Wij vragen u, indien u aan dit onderzoek wilt deelnemen, de vragenlijst uiterlijk zondag 22 februari in te vullen.
Alvast hartelijk dank voor uw medewerking!
Met vriendelijke groet,
UPC Nederland
Ruben Uppelschoten
Vice President Billing