Ik heb een plextor premium brander, eerst had ik 512MB ram en ging het branden in nero gewoon soepel, daarna had ik 1024 en ging het supersoepel kon gewoon gamen etc tijdens het branden, alleen nu is mijn pc uiterst sloom als hij eenmaal begint met branden, (duurt 15,20 seconden om iets te typen in msn of word). Plextor bellen heeft niet veel opgelost... wie weet wat het is?! bvd
Dat staat toch in je bios,, ik kon het daar uberhaubt niet vinden in bios van mijn asus A7N8X Deluxe ligt dat aan mij?Sfynx schreef op 20 februari 2004 @ 15:52:
Staat je brander in Ultra DMA modus?
Verwijderd
Ik neem aan dat er in de tussentijd (tussen soepel en nu), geen hardware of software matige veranderingen mbt de brander zijn geweest ?Sfynx schreef op 20 februari 2004 @ 15:52:
Staat je brander in Ultra DMA modus?
nee ik alleen brande ik eerst in win 2000 en nu xp, ik heb ook een keer schoon opstarten gedaan wat ze me aanraade van plextor maar toen was het even traag, hij geeft gewoon aan dat mijn CPU gebruik constant 100% isVerwijderd schreef op 20 februari 2004 @ 15:55:
[...]
Ik neem aan dat er in de tussentijd (tussen soepel en nu), geen hardware of software matige veranderingen mbt de brander zijn geweest ?
Verwijderd
Misschien moet je eens proberen je brander op een andere IDE kabel te gooien...samen met je cd-rom ofzo...(denk om de jumpers). Wat je ook eerst nog even kan doen is de brander eruit gooien in systeembeheer, en de pc opnieuw opstarten zodat windows het apparaat opnieuw herkent.
Kijk eens bij de instellingen van de IDE onder windows.
Deze computer -> manage -> Device manager -> IDE/ATAPI (oid) en daar even kijken of windows de cdrom wel op DMA heeft staan.
Zo niet: even DMA aanzetten en rebooten.
Deze computer -> manage -> Device manager -> IDE/ATAPI (oid) en daar even kijken of windows de cdrom wel op DMA heeft staan.
Zo niet: even DMA aanzetten en rebooten.
Schakel je DMA inhij geeft gewoon aan dat mijn CPU gebruik constant 100% is
Ik heb overigens zeer sterk de indruk dat je de FAQ van dit subforum totaal niet hebt doorgenomen eer je dit topic opende
Dicht.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()