Toon posts:

Excel vreemde tekens

Pagina: 1
Acties:
  • 737 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik zat net ff een aantal gegevens over te typen in Excel als er op eens de tekst verandert in dit soort dingetjes

&ñðåé;³éåðßðåüüüóóíóúíúó¤’’’µµµ®üúüþ®úúú á"ÿÿ e.d.

terwijl ik naar mijn mening niets verkeerd deed, dach ik ff selecteren en Univers aanvinken en dan is het wel weer goed. NIET dus :( reageert hij niet eens op.

als ik gewoon in een leeg vakje iets wil typen doet hij het wel gewoon weer. ik krijg alleen men oude tekst niet terug in zijn originele staat.

weet iemand hoe ik dit ongedaan kan maken.

ik werk met Windows2000 en office2000

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

dach ik ff selecteren en Univers aanvinken
Als font neem ik aan. Neem eens het standaard arial, of copypaste de opmaak van een wel gewone cel.

Het eerste waar ik aan dacht was trouwens een ouderwets virus dat aan het spelen is zoals in de DOS tijden :D

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 februari 2004 @ 15:45:
Ik zat net ff een aantal gegevens over te typen in Excel als er op eens de tekst verandert in dit soort dingetjes

&ñðåé;³éåðßðåüüüóóíóúíúó¤’’’µµµ®üúüþ®úúú á"ÿÿ e.d.
check ook even de taal / instellingen van je keyboard, mocht het aanpassen van je font niet werken....

Verwijderd

Topicstarter
ik dacht eerst ook aan een virus idd. :) het vreemde is dus dat ik door middel van het selecteren van de tekst en dan een lettertype dus niet werkt. bij de volgende keer kunnen proberen om de tekst te kopieren en in een nieuw document te kopieren.

maar ik denk dat hij dan gewoon die tekens kopiert ipv de orginele tekst.
----------------------------------------------------------------------------------

kan de taal instelllingen dat zo plots veranderen. ik zit nu inmiddels thuis maar ik kan maandag ff checken na de taal.

maar in het zelfde document in een andere cell kan ik wel weer gewoon "westers"typen dus..... ik vraag me af of dat het is.

ff checken kan natuurlijk geen kwaad :D

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 februari 2004 @ 15:58:
ff checken kan natuurlijk geen kwaad :D
Idd, probeer het eens als je weer bij de juiste pc zit :+ :+