Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
k heb een probleem. mn vader had eerst een Ipaq 1915. nu heeft hij een 1930 gekocht. van de inhoud (afspraken agendapunten enz) hebben we een backup gemaakt. die Ipaq 1915 is ondertussen weg, maar we krijgen die backup niet meer op de nieuwe Ipaq.

nu is mijn vraag of er niet iets van een mogelijkheid is om die backup uit te lezen met een programmatje. het bestandsformaat van de backup is .STG, mijn hoop en die van mijn vader is op jullie gevestigd :)

Verwijderd

je gaat hie van een pocket pc 2002 back-up naar 2003, dat gaat niet zo eenvoudig

• eightValve
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

eightValve

Zegt u toch allemaal???

Als ze beiden hetzelfde os hebben kun je hem volgens mij wel terug lezen, het is voor het terug lezen van een backup op pocket pc belangrijk dat je dezelfde landinstellingen/regioinstellingen hebt op beide apparaten!!!! anders herkent activesync het apparaat niet als geschikt apparaat op naartoe terug te lezen.

Verwijderd

Topicstarter
dat is dus het probleem. op die 1915 staat pocket-pc 2002 en op die 1930 staat pocket-pc 2003. ik heb me er al bij neergelegd dat ik waarschijnlijk die backup niet terug kan plaatsen, maar heeft iemand een idee of je die backup niet zo kan openen met een programmatje ofzo? ik heb al met google gezocht en hier op t.net tondgekeken, maar k kan geen oplossing vinden.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2004 16:30 ]

Verwijderd

Topicstarter
*kick*?