Toon posts:

Disable popupkiller

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mensen,

Ik vroeg mij af of het mogelijk is een bepaald script e.d in je site te verwerken, zodat een popup op mijn site (popup die zeer belangrijk is) niet 'gekilled' wordt door een popupkiller. Andere oplossingen zijn ook welkom.
Bedankt!

• dream0r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Naar mijn weten is dit onmogelijk, die software draait client side en is dus niet te 'killen'.

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-04 23:18

pasta

Ondertitel

Ehm, ik denk dat je dan toch voor een andere oplossing zou moeten gaan. Anders zou iedereen je popupblocker omzeilen om toch popups te laten zien (want dat is toch belangrijk O-)). Het makkelijkst te realiseren is natuurlijk om je site om te bouwen zodat ie niet met popups werkt. Mocht je dit niet willen doen, dan kan je bv. je logo op je openingspagina zetten, met een onclick om je popup te openen :)

Signature

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:01

crisp

Devver

Pixelated

ik denk dat de pr0n-boeren dat ook wel zouden willen weten. Zet gewoon bij die link dat 'ie in een popup opent, dan kan de bezoeker zelf nog beslissen om z'n popupblocker uit te zetten of te omzeilen (een beetje popup-killer heeft daar wel mogelijkheden voor).

Intentionally left blank

• PrisonerOfPain
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-04 13:41
Je zou met op de index een link naar de popup kunnen zetten...

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08-2025
als je met een html link naar een popup linkt, dan kiest de gebruiker er zelf voor om deze te openen en dan laten de meeste popupkillers hem door.

Je komt met je openingspost niet op me over alsof je snapt hoe het medium 'WWW' werkt. Het is geen print en geen tv, je kan dus maar tot op zekere hoogte bepalen wat iemand ziet (needs) en hoe hetgeen dat ie ziet eruit ziet (looks). Popups forceren zorgt er alleen maar voor dat mensen van je site weggaan en de informatie ergens anders zoeken.

Human Bobby

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-05 19:49

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

de betere popupkillers killen enkel popups die 'unrequested' zijn, die niet geactiveerd worden door de gebruiker, een goede popuplink gebruikt dan ook.
code:
1
2
<a href="pagina.html" target="newvenster" 
   onclick="window.open(this.href, 'nieuwvenster');return;">

deze worden niet afgevangen door popupkillers als de gebruiker erop klikt en zelfs als javascript is disabled of de popupkiller extra hoog 'afvangt' opent gewoon een link in een nieuw 'normaal' browservenster.

daarvoor moet echter altijd de gebruiker eerst zelf een click uitvoeren.

[ Voor 8% gewijzigd door RM-rf op 20-02-2004 15:35 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Verwijderd

Topicstarter
thnxz ! verder red ik het wel

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 25-02 11:17

Clay

cookie erbij?

Wat je ook kan doen; Als je site in een popup zit, en het venster erachter is gewoon een soort splashpage, dan kan je ook met een check kijken of de popup inderdaad geopend is. Als dat niet zo is kan je b.v. met de dom een iframe aanmaken en de site gecentreerd in de splashpagina zelf openen.

codehint:
code:
1
2
3
4
5
var popup = window.open( ... );
if(!popup || !popup.window) {
   // popup geblocked
   // iframe maken ...
}