Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[PW] koppeling PW en FP artikel

Pagina: 1
Acties:

• T.T.
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-10 10:22

T.T.

Sowieso

Topicstarter
Ik vroeg mij af waarom een koppeling tussen een artikel en een pricewatch link niet gelijk resulteert in een omgekeerde koppeling tussen de pricewatch link en het artikel.

Voorbeeld:
Het artikel AnandTech test Samsung SyncMaster 213T bevat een mooie koppeling naar LCD monitoren 20"+ / Samsung SyncMaster 213T 21" TFT, maar als je dan vervolgens kijkt in de PW bij dit artikel, kun je niet het artikel terugvinden waar je vandaan komt.

Conclusie er is geen automatische koppeling twee kanten op, waarom niet? Of moet ik dit in devtrack submitten?

edit: het voorbeeld gaat inmiddels niet meer op, er is nu wel een link de andere kant opgenomen. De vraag blijft echter staan of het niet automatisch gebeurt (of dat het met een vertraging verwerkt wordt).

[ Voor 15% gewijzigd door T.T. op 20-02-2004 14:41 ]

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Die koppeling is er wel, maar als de nieuwsposter niet controleert of de reviewcategorie ingevuld is dan wordt de koppeling van PW -> nieuwsitem niet gemaakt. Ik heb het artikel van * Hielko aangepast en de reviewcategorie ingevuld zodat er wel een link wordt gegeven naar de review vanuit de PriceWatch.