Toon posts:

[Win 2000] Geen admin rechten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Ik ben met een computer bezig waar windows 2000 opdraait. Als ik inlog als administrator, naar het configuratie scherm ga en daar 'Systeem' aanklik krijg ik het bericht dat ik hier alleen mag komen als administrator en kan ik dus niks doen.

Ook wanneer ik een nieuwe gebruiker aanmaak met administrator rechten blijf ik deze foutmelding houden.

Op de Microsoft Knowledge Base kon ik niks vinden. Ik ben nog met behulp van google aan het zoeken, maar het ziet er somber uit.

Hoop dat iemand een oplossing weet behalve windows opnieuw installeren.

Alvast bedankt,
Dennis

[edit*]Sorry voor de opmerking heb het verwijderd

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2004 15:02 ]

• Nowhereman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-04 10:29

Nowhereman

Ygenweis

Toevallig aan het rommelen geweest met *.pol bestanden, register settings of GPO's?

-Pwn the day-

Verwijderd

Topicstarter
Dat is dus het probleem, ik heb er niks aan gedaan. De PC is van iemand anders en deze zegt natuurlijk dat ie niks gedaan heeft.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Heb je al gescand op virussen ? Probeer dit eens http://housecall.antivirus.com biedt gratis een scan aan. Spyware kan dit ook veroorzaken soms, in [rml][ Howto] Spyware scannen en opruimen[/rml] legt elevator uit hoe je dit op kan ruimen. Neem an dat Service Pack 4 en de laatste hotfixes al op de pc staan :)

Verder al eens met 'gpedit.msc', te bereiken via 'Start > Uitvoeren' in de 'Local security Policy' gekeken of er iets niet helemaal goed staat ?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters