Toon posts:

alcatel 510 met smc wifi accespoint(2804WBR)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een Alcatel ADSL modem staan(met router, geen idee waarom daar ooit een router inzit, het heeft maar 1 poort) en daarna mij smc accespoint (2804WBR). Nou wik ik portmappen voor mijn apache http server en shoutcast. Nou is het 2 weken geleden goedgegaan en heeft het 2 dagen gedraaid, daarna schee het er mee uit en heb ik het niet meer aan de praat gekregen.Ik heb het grote portmappingsverhaal doorgelezen en google en de search gebruikt, maar dat hielp mij allemaal niks verder. Kan iemand mij helpen aub.

Want als het mij 1 keertje lukt dan lukt t mij nooit meer.

Verwijderd

Topicstarter
Ok sorry voor de Typfout-->> wik moest wil zijn.

zijn de specs van mijn pc belangrijk???

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2004 14:42 ]

Verwijderd

Hoe kunnen wij je nou vertellen wat er fout is als we niet weten hoe je de boel ingesteld hebt :? Nogal relevante informatie.

Begin dus eens met een compleet overzicht van je netwerk en preciés welke dingen je ingesteld hebt bij je portmap(s).

Verwijderd

Topicstarter
Bij mijn alcatel heb ik onder nat bij napt :

Protocol: tcp
Inside IP: 10.0.0.150 (naar mijn accespoint, athans dat hoop ik. Zo heeft het het ooit gedaan)
port: 80
Outside IP: 0.0.0.0
port: 80

Bij mij accespoint bij Nat:

bij virtual server:
Lan ip:192.168.2.100
protocol type: tcp
lan port: 80
public port: 80
en een vinkje bij enable

Bij Special Applications:

trigger port: 80
trigger type: tcp
public port: 80
public type: tcp
en ook een vinkje bij enable

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:35

JvS

Ik heb hem zelf ook

Bij mij accespoint bij Nat
"Accespoint" en "NAT" bijt elkaar. Je hebt een wireless router? Dan heb je dus twee routers op rij en dat is lastig.

Ga naar www.alcadis.nl/support en stel je ST510 in op bridging, dan heb je nog maar een router en dat is je "acces point" en daar forward je de poorten

[ Voor 55% gewijzigd door JvS op 20-02-2004 15:10 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Topicstarter
Ok ik heb dus die nieuwste versie ervan gedownload. Maar draai ik dat dan kan dat programmatje geen modem vinden. Wat dan?

En kan dat anders nog op een andere manier. Dan mag ik met mijn pc gaan sjouwen.

Er anders een oude P1 tussenzetten en daar apache op gaan draaien??

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2004 17:17 ]

Pagina: 1