Toon posts:

slechte verbinding speedtouch 510 + draytek E200

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Help !!!!!

Het volgende is het geval Ik heb een ADSL comfort internet verbinding + speedtouch 510i + draytek E200 router

Om te beginnen mijn gewone telefoonlijn stoort als de gekte sinds ik mijn modem heb aangesloten waneer ik deze weer verwijder dan is het weer goed ??

verder:
Mijn internet verbinding valt steeds uit, vertellen ook mijn collega's want die kunnen dat steeds op MSN zien dat ik steeds online en offline ga
ook is dit erg vervelend als je aan het gamen bent of een VPN verbinding open hebt staan of XBOX live aan het spelen bent

wat me wel opvalt is sinds ik PPTP.ini heb geupload in mijn modem zijn niet al mijn lampjes op mijn router groen twee zijn er groen en de onderste is oranje

kan iemand me een goed advies geven of het liefst een solution

dank je

Verwijderd

over de storing op de lijn:

je moet alle telefoons ACHTER de splitter hebben hangen
code:
1
2
3
4
5
                                           modem
                                          /
Inkomende lijn ---->splitter------------
                                          \ 
                                           telefoons

anders stort het inderdaad.
Wellicht is dit ook het probleem met je falende verbinding.

edit:

en vanwaar deze post 2 maal?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2004 14:08 ]

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-08 14:29
Mag ik vragen waarom jij (en -tig mensen met jou) een router achter hun rotuer hangen? Één is genoeg hoor :)

Over de slechte telefoonqualiteit en de hikkende verbinding: zie splitterverhaal ^^ :) Die splitter heeft 3 aansluitingen. dsl gaat naar je 510, phone naar de teleoons, en line naar de ISRA.

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Bel eens een KPN monteur die zal je helpen je ADSL modem aan te sluiten. Kost wat heb je wat. Je kan natuurlijk ook gewoon de FAQ doorlezen.