Toon posts:

[Probleem] Printer print wel in word, maar niet in Photoshop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bij kennissen van mij en die hebben een probleem met hun epson photo 870 USB , draaiend op Windows XP Professional

Het volgende is er aan de hand:

- De printer print wel plaatjes en tekst in Word

- De printer print geen plaatjes in beeldbewerkingprogramma's zoals photoshop
en fireworks, maar print alleen maar groen. Terwijl er in Word wel plaatjes
afgedrukt kunnen worden.

De volgende dingen heb ik al uitgeprobeerd:

- Op de laptop de printer aangesloten. Toen deed de printer het wel
normaal. Printer is dus niet kapot.
- Op de computer een andere printer aangesloten (HP), deze deed het ook niet.
- Kleurprofielen gewijzigd, ook geen resultaat.
- Gekeken of de printspooler service nog steeds draaide, dit draaide nog steeds.

Ik ben ten einde raad. Hopelijk weet iemand een oplossing voor dit probleem of heeft er iemand tips.

Verwijderd

vind ik raar, ik heb die printer ook en heb geen enkel probleem. Heb je de drivers al eens opnieuw erop gezet. Maar ik lees dat jij een andere printer heb uitgeprobeerd op hun computer dus lijkt me een probleem in photoshop.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 20 februari 2004 @ 13:30:
vind ik raar, ik heb die printer ook en heb geen enkel probleem. Heb je de drivers al eens opnieuw erop gezet. Maar ik lees dat jij een andere printer heb uitgeprobeerd op hun computer dus lijkt me een probleem in photoshop.
Het is ook raar, het werkte eerst wel in windows xp en opeens niet meer. En ik weet ook niet waarom, want het is mijn computer niet. Maar toch erg vreemd, dus als iemand nog iets te binnen schiet, laat het weten :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ook nog windows laten kiezen door speciaal geselecteerde color profiles, maar toen werd de kleur ipv van blauw --> groen. (het moest een plaatje worden)

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-05 20:31
Verwijderd schreef op 20 februari 2004 @ 18:26:
[...]

Het is ook raar, het werkte eerst wel in windows xp en opeens niet meer.
Welkom in de wondere wereld die Epson heet!

Serieus, ik heb met 7 Epson printers te maken gehad de afgelopen 2 jaar, en allemaal hielden ze er 'opeens' mee op of gingen ze gekke dingen doen!

Geef mij maar een Warsteiner.

Verwijderd

Topicstarter
Knakker schreef op 21 februari 2004 @ 22:34:
[...]

Welkom in de wondere wereld die Epson heet!

Serieus, ik heb met 7 Epson printers te maken gehad de afgelopen 2 jaar, en allemaal hielden ze er 'opeens' mee op of gingen ze gekke dingen doen!
Maar het ligt niet alleen aan de Epson, maar ook de HP op dezelfde pc doet raar. Ik heb dit probleem nog nooit meegemaakt.

Verwijderd

Topicstarter
klein schopje })

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:50

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Windows over de huidige versie heen installeren? :?

:btw:
Ik heb al 3 jaar een Epson Stylus Color 880 en die doet het perfect. O+

He who controls the Spice, controls the Universe.

Pagina: 1