Aha, goed nieuws de engelse versie komt er zoals gezegd aan. De nederlandse versie is nu net binnen. Toch niet slecht
Ik heb gister de cd binnen gekregen......
Zal wel eens loeren of het daadwerkelijk bruikbaar is
Zal wel eens loeren of het daadwerkelijk bruikbaar is
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Ik heb de Engelse versie nu ook binnen.
Er zit een cd bij van eTrust EZ Armor, die een jaar lang gratis te gebruiken is
Me tooCrash-Override schreef op 27 maart 2004 @ 12:53:
Ik heb de Engelse versie nu ook binnen.
Beter dat ze eTrust erbij hebben gedaan i.p.v. Norton en ook nog een jaar i.p.v. drie maanden. Even uitproberen dus
Anoniem: 55140
Mwhoa, eTrust(de Vet only editie)heeft nog steeds geen detectie voor de nieuwe Bagle variant.Ruzor schreef op 27 maart 2004 @ 18:50:
[...]
Me too
Beter dat ze eTrust erbij hebben gedaan i.p.v. Norton en ook nog een jaar i.p.v. drie maanden. Even uitproberen dus
Nouja, ik wil niet te zeer off-topic gaan..
Als er iemand geïnteresseerd is in hoe goed die AV presteert, dan mag diegene daar of in het discussie-topic op doorgaan, of in het topic wat daarover ooit is geopend.
(Dat zal waarschijnlijk nog in SA staan).
Maar eTrust(Vet) vs. NAV, dan wint NAV het, op detectieniveau dan, met grote overmacht eigenlijk.
Ook nog even offtopic danAnoniem: 55140 schreef op 27 maart 2004 @ 18:56:
[...]
Mwhoa, eTrust(de Vet only editie)heeft nog steeds geen detectie voor de nieuwe Bagle variant.
Nouja, ik wil niet te zeer off-topic gaan..
Als er iemand geïnteresseerd is in hoe goed die AV presteert, dan mag diegene daar of in het discussie-topic op doorgaan, of in het topic wat daarover ooit is geopend.
(Dat zal waarschijnlijk nog in SA staan).
Maar eTrust(Vet) vs. NAV, dan wint NAV het, op detectieniveau dan, met grote overmacht eigenlijk.

Conclusie: toch maar niet proberen dan
[ Voor 4% gewijzigd door Ruzor op 28-03-2004 14:05 ]
Ik heb ook gewoon NAV gekregen bij de US cd. Ze zullen wel Random cd erin stoppen. 50/50 Nav en Etrust.
word het pakketje door TPG post bezorgt?
Volgens mij wel, past gewoon door de brievenbus (en is ook niet te zwaar).1337aldi schreef op 03 mei 2004 @ 10:06:
word het pakketje door TPG post bezorgt?
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
Nou ik heb die cd hier ook binne, heb er verder niet veel aan want mijn pc is up to date. Maar ik naar iemand toe die gwoon telefoonlijn heeft en die pc probere te update. Dit ging helaas niet omdat er een illegale versie van windows XP op stond. Ik kon dus niet updaten naar SP1.