gebrek aan moddereters? topi: http://athena.tweake

Pagina: 1
Acties:

• martdj
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-10 17:39
Hallo,

Zou iemand zo aardig willen zijn om deze thread: http://tweakers.net/nieuws.dsp?ID=14852
(fatsoenlijk) te modereren? Het barst daar van de ongemodereerde posts. Als jullie dan ook mijn post even omhoog modereren... :+

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Terecht dat je deze vraag stelt. Sommige topics worden soms 'vergeten'.

En het meeste was nog ondergewaardeerd ook.

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Ik zie maar 3 ongemodde posts en de wel gemodde vind ik niet echt ondergewaardeerd. Of ecteinasidin moet binnen 3 minuten na de start van deze thread flink gemod hebben. Als jij martinus op t.net bent: die post van jou heb ik nog een +je gegeven.

Voor de rest is het inmiddels een oude thread waar ik geen moeite meer in ga steken.

• martdj
  • Laatst online: 02-10 17:39
Ik zie soms posts met alleen maar hoge cijfers en soms posts waar nauwelijks gemod is. Zou dat een indicatie zijn voor hoevaak een artikel gelezen wordt? Waarschijnlijk wel.

Bedankt jongens! Ik ben inderdaad martinus op t.net

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik ben blijkbaar een snelle jongen :). Maar ik heb een aantal open gelaten omdat ik ze wel mooi vond zo. Martinus heb ik dus ook omhoog geholpen.

• GaMeOvEr
  • Laatst online: 00:46

GaMeOvEr

Is een hork.

Bijna iedereen in die thread hat het over een drive, schijnbaar had bijna niemand door dat het hier over een controller-chip ging, en niet een Drive...

Aannames zijn fataal.

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
off-topic: Gebrek aan moddereters? Gebrek aan nieuws! Al 15,5 uur niets!

Omdat ik ook weinig interessants op nu.nl en cnet zag heb ik maar gesubmit dat Lara Croft gedetailleerdere borsten gaat krijgen. Maar ik denk niet dat dat erdoor komt :+ . Zijn er niet wat mensen die als er niets op t.net te doen is lekker de rest van het web afbrowsen en wat leuke topics submitten?

Verwijderd

Gebrek aan nieuws! Al 15,5 uur niets!
I agree with you:+ But maybe they have
a big big party:7

Verwijderd

Dat er geen nieuws is ligt kennelijk aan het feit dat het nieuws update systeem niet werkt naar behoren (schijnt). vandaar.
Pagina: 1