Toon posts:

Win98 SE Shutdown

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn win98 sluit niet naar behoren af,
Eerst ging hij rebooten, maar na het installeren van de update van de microsoft site, krijg ik een fatal error.
Iemand hier van de GOT adviseerde me een patch te installeren alleen kan ik die niet vinden. Wie helpt mij uit de brand.
Settings veranderen van Bios (IRQ) en de fastshutdown in windows zelf loste het probleem niet op

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 21:05

we_are_borg

You will Comply

Je kan de patch hier downloaden www.microsoft.com/windows98/downloads/contents/WURecommended/S_WUFeatured/Win98SE/Default.asp voordat je download eerst de gewenste taal aangeven DUTCH is voor een nederlandse windows 98 se.
Patch is 502KB 4 min @ 28k8

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Verwijderd

Heb je toevallig een optische muis? ikheb gehoord dat meer mensen daar last van hebben.

• OGangstah
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04-01-2022
heb dit probleem ook, en ja ik heb een optische muisje..maar dat komt daar niet door [denk ik]...het si begonne toen ik met dat fast-shutdown aan het kloten was..:o

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22:27

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Hmmz, had er ook last van....
Ik heb nu aan andere mobo+cpu en deze heeft er geen last meer van. :)

Whatever.

• we_are_borg

we_are_borg

You will Comply

Ik heb een optische muis van microsoft ik heb nergens problemen mee. De patch had ik gisteren nodig, op mijn werk was er een computer van de 30 die niet goed afsloot de rest wel. Vindt het wel vreemd de andere zijn allemaal het zelfde.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet of er verschil is tussen een patch of een update, maar windows heeft zelf dus een update gereleased, alleen die werkt bij mij niet. Toen had iemand het over een patch en die kan ik niet vinden. Verder heb ik geen optische muis.

• we_are_borg

we_are_borg

You will Comply

Op donderdag 14 december 2000 13:07 schreef xabrezka het volgende:
Ik weet niet of er verschil is tussen een patch of een update, maar windows heeft zelf dus een update gereleased, alleen die werkt bij mij niet. Toen had iemand het over een patch en die kan ik niet vinden. Verder heb ik geen optische muis.
De patch/update kan je hier halen
<a href="http://
www.microsoft.com/windows98/downloads/contents/WURecommended/S_WUFeatured/Win98SE/Default.asp" target="_blank">
www.microsoft.com/windows98/downloads/contents/WURecommended/S_WUFeatured/Win98SE/Default.asp</a>

Deze stelt een aantal dingen in windows in en verandert een paar bestanden en zet er een bij (hoe ik het begrijp).

Veder een patch is een reparatie van een programma waar een fout in zit. Een update is eigenlijk meer fouten er uit nieuw versie nummer enz.

Pagina: 1