Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Kap van crt monitor eraf?? HOE???

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een 15 inch Hansol crt monitor staan, waarvan ik de behuizing een nieuw kleurtje wil gaan geven. Ik heb de search al uitgeput, en gevonden hoe ik de monitor moet ontladen etc.

Aan de achterkant zaten aan de onderkant 2 schroeven, deze heb ik losgeschroefd, en toen geprobeerd de kap eraf te halen, hij wil er echter niet af. Ik ben al een half uur aan het wrikken maar het wil maar niet lukken. Er zitten aan de bovenkant ook geen schroeven of wat dan ook.. dus ik snap er echt niets meer van :?

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Wij kunnen vanaf hier ook weinig doen ben ik bang. Kijk anders eens aan de onderkant, daar zit meestal zo'n plaatje waar de bovenkant kan draaien, als je deze eraf haalt zitten daar meestal ook schroeven.

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik gekeken.. maar er zit niets.. de bovenkant wil er gewoon simpelweg niet af :?

Verwijderd

en normaal zit er aan elke hoek van het vierkant van je monitor een schroef

dus concreet bovenaan aan de zijkant van de monitor zitten dikwijls schroeven achter een of ander plaatje

• Kleenex
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
eraf dremelen ?

;)

• Kawa
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:53
Afbeeldingslocatie: http://www.wijlhuizen.com/images/img_breekijzer.gif :o

• m33p
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-10 23:58
Hmz ik heb ditzelfde een keer gehad met een HP monitor, omdat er een nieuw snoer op moest. Naja het bleek dat ie op iets van 8 plekken zat vast geklemd (gewoon plastic wat ergens achter haakt) maar de 4 hoofdpunten zaten om de hoek. Ik heb em niet los gekregen zonder te beschadigen, maar gewoon aan de onderkant een schroevendraaier er tussen zodat je de beschadigingen niet ziet als het dan echt open moet :)

• Judaz
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Judaz

--->) . (<---

Vaak heb je nog enkele diep gelegen schroeven die je alleen met een hele lange schroevendraaier eruit kunt krijgen.

• htol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-04-2024
Misschien ook nog onder de voet, dus even de voet eraf halen ;)

edit:
Of die oplossing van KAWA >:)

[ Voor 27% gewijzigd door htol op 20-02-2004 12:43 ]

Verwijderd

Topicstarter
Het is overigens een Hansol Mazellan 501P. Ik heb de voet er al afgehaald, maar geen schroeven gevonden. De bovenkant is enigszins aerodynamisch afgerond en heb daar ook geen schroeven gevonden, ook geen dieperliggende. Die plastic klemmen he, zouden die aan de binnenkant zitten??

Verwijderd

Topicstarter
Het waren toch plastic klemmen idd! dankje!

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

/basic

Graag de volgende keer even goed je best doen ipv het maar meteen op het forum te posten...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.