Ik heb een aantal High8 tape gecaptured in Studio 9 van Pinnacle. Dit is allemaal goed gegaan.
Vervolgens heb ik hiervan een film voor DVD gemaakt. Als ik deze bekijk is dat prima van beeldkwaliteit. Althans voor High8. Ik heb hiervan een DVD (-R) gebrand.
Als ik vervolgens deze DVD bekijk via mijn computer gaat het prima. Beelden lopen mooi door. Echter al ik hem op een stand-alone dvd player afspeel dan gaat het nog al hakkelig. Deze player (revoy 2200) kan alleen -R en -RW aan. Laat ik hem lopen op een andere player (Technika, gekregen met zegeltjes van de C1000
) dan is het resultaat een stuk beter.
Ik kan er dus vanuit gaan dat de DVD zelf goed is.
Ligt dit puur aan de DVD player???
Kan ik in Studio 9 nog iets anders doen waardoor de Revoy het beter snapt???
Moet ik dan maar gewoon een andere Player kopen???
Zo ja welke dan??? Moet wel regio vrij zijn!!!
Wie weet een oplossing?
Vervolgens heb ik hiervan een film voor DVD gemaakt. Als ik deze bekijk is dat prima van beeldkwaliteit. Althans voor High8. Ik heb hiervan een DVD (-R) gebrand.
Als ik vervolgens deze DVD bekijk via mijn computer gaat het prima. Beelden lopen mooi door. Echter al ik hem op een stand-alone dvd player afspeel dan gaat het nog al hakkelig. Deze player (revoy 2200) kan alleen -R en -RW aan. Laat ik hem lopen op een andere player (Technika, gekregen met zegeltjes van de C1000
Ik kan er dus vanuit gaan dat de DVD zelf goed is.
Ligt dit puur aan de DVD player???
Kan ik in Studio 9 nog iets anders doen waardoor de Revoy het beter snapt???
Moet ik dan maar gewoon een andere Player kopen???
Zo ja welke dan??? Moet wel regio vrij zijn!!!
Wie weet een oplossing?