Ik werk momenteel achter een Dell laptop en ik wil hierop Visual Studio .NET installeren. Heel leuk van Microsoft is dat er een aantal updates geinstalleerd moeten zijn, oke geen probleem, die staan namelijk ook op zo'n cd. Heb ik dus uitgevoerd, maar nu kan hij steeds niet internet explorer 5.5 naar 6.0 SP1 upgraden. Ik heb het al op allerlei manieren geprobeerd, google-newsgroepen gezocht, op tweakers gezocht... maar niks kunnen vinden wat werkt.
Als hij begint met het installeren gaat hij van 2 % naar 87 % en vervolgens zegt hij: "Setup was unable to install all the components. Please close all applications and try running Setup again."
Heeft iemand enig idee? Ik wil namelijk snel aan de slag met .NET en ik kan dat niet installeren voordat ik IE gefixt heb.....
Als hij begint met het installeren gaat hij van 2 % naar 87 % en vervolgens zegt hij: "Setup was unable to install all the components. Please close all applications and try running Setup again."
Heeft iemand enig idee? Ik wil namelijk snel aan de slag met .NET en ik kan dat niet installeren voordat ik IE gefixt heb.....
Oude computerspullen bewaren is cool, alleen waarom?!