Toon posts:

[Nero] mappen op cd-r verwijderd door multi-session? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb met Nero 6, 3 mappen met foto's in bij op een
cd-r gebrand, waar nog andere mappen met foto's opstonden.

Nero gaf de melding dat de andere mappen na het branden niet meer met verkenner te zien zouden zijn.

Nu heb ik ze gebrand, en zie alleen nog maar de drie mappen die ik net gebrand heb,en de andere zijn verdwenen.

Hoe kan ik deze nu terug bekijken ??

Waren allemaal mappen met foto's van vroeger die ik niet meer heb.

• Bzzje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-06 14:55

Bzzje

Negeren is vooruitzien

Nero gaf de melding dat de andere mappen na het branden niet meer met verkenner te zien zouden zijn.
Dan heb je zeker zo snel als je kon op "OK" gedrukt?

Negeren is vooruitzien

• __fred__
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:40
Je moet bij het branden van een multi-session CD altijd de vorige sessie importeren, anders dan wordt die standaard niet door windows weergegeven. Ik weet nog vroeger dat er bij CD creator een Session selector geleverd werd, waardoor je die oude sessies wel kon lezen. Ik vermoed dat programma's zoals Nero en WinISO die oude sessies ook nog wel kunnen teruglezen, dus je bent het in ieder geval niet kwijt. Ik zou even googlen om een tooltje te vinden dat de oude sessie nog kan uitlezen.

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:50
Bzzje schreef op 20 februari 2004 @ 11:31:
[...]

Dan heb je zeker zo snel als je kon op "OK" gedrukt?
|:(, daar heeft hij toch niets aan!

En nee, de bestanden zijn niet verwijderd, ze staan wel op een andere track van de cd, omdat je multisessie hebt, maar in de nieuwste track zijn ze eruit gemikt. Ik weet wel dat je die tracks weer kan bekijken, maar je moest daar een programmaatje voor installeren, zoals __fred__ zegt. Nero noemt het 'Multi Mounter' en is hier te downloaden.

Na installeren krijg je een extra tab erbij (als je in explorer voor 'eigenschappen' kiest) waarmee je je oude sessies kunt bekijken.

Lees trouwens wel even de readme.txt.

[ Voor 28% gewijzigd door Jaap-Jan op 20-02-2004 12:06 ]

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Verwijderd

Topicstarter
Wat bedoel je met de vorige sessie importeren ?
Wat moet ik hiervoor instellen wanneer ik ga branden bij Nero 6 ?

Ik ga nu eerst even die link proberen die je gaf.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de bestanden aangepast.
Maar hoe krijg ik nu juist die mappen terug te zien ??

• Jaap-Jan
  • Laatst online: 23:50
Naar 'Deze Computer' gaan, met de rechtermuisknop op het icoontje voor je cd-rom klikken en kiezen voor 'eigenschappen'. In het menu 'eigenschappen' kies je voor het tabblad 'Volumes' et voilá, je kunt je eerder gebrande sessies bekijken.

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Verwijderd

Topicstarter
Wanneer ik dit doe, zie ik alleen bij eigenschappen algemeen staan en voor de rest niets.

Ik heb wel windows 98 SE.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Open deur: je hebt wel de 9x versie geinstalleerd?

Verder is de readme vrij duidelijk, maar je hebt de paden etc goed aangepast?

offtopic:
Ik maak de topictitel wat minder aandachtstrekkend door ?? en help te verwijderen, je bent namelijk niet de enige met een vraag :)

Verder lijkt het me verstandig om de volgende keer eerst zelf op zoek te gaan en dan pas te vragen, ipv andersom zoals [rml]benny1 in "[ Nero] mappen op cd-r verwijderd door mu..."[/rml] ;)

[ Voor 26% gewijzigd door F_J_K op 21-02-2004 14:41 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Dark Blue
  • Laatst online: 23-08 22:18

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Japie_17 schreef op 20 februari 2004 @ 11:43:
[...]

|:(, daar heeft hij toch niets aan!
Hij niet, maar wij wel. Dat hij op OK klikte is - sorry to say, benny - een domme fout en het is vrij logisch dat niemand dat zo recht voor zn raap zegt. Hij draait er onbewust omheen omdat dat juist het punt is waarop het is misgegaan.

"De mappen op mijn gebrande CD-R zijn niet meer zichtbaar, omdat Nero mij voor het branden meldde dát ze niet meer zichtbaar zouden zijn als ik de schijf zou beschrijven en ik daarbij op OK geklikt heb. Hoe kan ik ze nu weer bekijken?"

Says nuff, maar dan even wat helderder. Snappie? :)

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Verwijderd

Topicstarter
Juist, jullie zullen wel nooit iets fout doen zeker ??

Ik veronderstelde dat ik op een cd-r gewoon niets naar de knoppen kon helpen, en meer niet.

Verwijderd

Topicstarter
REGEDIT4

[HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{2E9D3540-211C-11d0-A5F2-00A0248C37BE}]
@="Nero Shell Extension Property Sheet"

[HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{2E9D3540-211C-11d0-A5F2-00A0248C37BE}\InprocServer32]
@="[c:\\program files\\ahead\\nero\\neroshx.dll"
"ThreadingModel"="Apartment"

[HKEY_CLASSES_ROOT\Drive\shellex\PropertySheetHandlers\{2E9D3540-211C-11d0-A5F2-00A0248C37BE}]

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Shell Extensions\Approved]
"{2E9D3540-211C-11d0-A5F2-00A0248C37BE}"="Nero Shell Extension Property Sheet"

Dit is het dus.

Verwijderd

Topicstarter
Probleem is opgelost !!!!!!

[HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{2E9D3540-211C-11d0-A5F2-00A0248C37BE}\InprocServer32]
@="[c:\\program files\\ahead\\nero\\neroshx.dll"
"ThreadingModel"="Apartment"

In deze regel stond een fout. Het [ teken moest nog weg.

In ieder geval allemaal heel erg bedankt voor het oplossen van dit probleem, zal volgende keer zeker tweemaal nadenken voor ik nog ergens op klik.

Nu zie ik terug al mijn mappen staan.

Oef , ik kreeg het al warm.-) >:)

• Dark Blue
  • Laatst online: 23-08 22:18

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Nog sorry benny1, voor mijn reply. Ik wilde je niet afsnauwen maar ik wilde duidelijk maken dat de loop van zaken meestal zo gaat als de oorzaak vaak al duidelijk is.

Vergelijk het met iemand die een computerwinkel binnenstapt, zijn computer op de balie deponeert en zegt 'hij deed-ut opeens niet meer :{' en dan maar blijft volhouden dat hij niks aangeraakt heeft :+ ... maar ondertussen! je kent die verhalen wel.

Niks ten verwijt naar jou dus. Iedereen doet dat.

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Pagina: 1