Windows 2000 debuggen met null modem kabel

Pagina: 1
Acties:

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05-2025
Ik ben dus bezig om een Windows 2000 Advanced Server te debuggen via een null modem kabel. Hiervoor heb ik een MS document geraadpleegd: KB151981.

Op ongeveer de helft van dit document wordt er ineens verwezen naar KB148659.

Wanneer ik dit document bekijk moet ik eens van de CD bestanden kopieren. Op zich geen probleem. Ware het niet dat er wordt verwezen naar [CD Drive]\SUPPORT\DEBUG\I386. Maar deze bestaat helemaal niet op de W2K CD. Op het einde van dit document staat ook dat het document zelf alleen van toepassing is op NT 3.5 of 3.51. Terwijl ik Windows 2000 wil doen.

Heeft iemand dit ook weleens geprobeerd en hierin succesvol gebleken? Of kijk ik ergens totaal overheen?

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

• GZ
Ik heb ze bekeken en ziet er veel belovend uit. Heb ze nu op CD staan en eens even kijken wat ik ermee kan doen. Alvast bedankt.

PS: Hoe kwam je hier nu achter?

[ Voor 5% gewijzigd door GZ op 20-02-2004 14:26 ]

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

GolbeZeromus schreef op 20 februari 2004 @ 14:25:
PS: Hoe kwam je hier nu achter?
Als je de normale crash dump analysis wil doen heb je de debugging symbols ook nodig - ik ging / ga ervan uit dat deze hetzelfde zijn :)

• GZ
Nou, je hebt gelijk. Ben vanochtend een heuze debugsessie begonnen.

Morgen aan het echte werk beginnen, dan gaan we de servers doen. Vanochtend even op een testmachine gedaan.

Dank je wel.