[Word 2003] Formulier opstarten bij openen sjabloon

Pagina: 1
Acties:

• Coolhva
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 26-08 11:05

Coolhva

Dr. Zero Trust

Topicstarter
Ik heb in Word 2000 in VBA een formulier gemaakt omdat de nitwits hier altijd het formulier op hun eigen manier invullen... en nu kan dat niet meer gheghe.

Alleen heb ik nu een pc met office 2003 en als ik daarin het sjabloon open (als nieuw document) dan start dat formulier niet op.

Ik heb al macro beveiliging uit gezet en gezocht op google maar helaas nog geen resultaat.

Dit staat in mijn "ThisDocument"
code:
1
2
3
4
5
Private Sub Document_New()
'Call AddDate
Unload FrmAdd
FrmAdd.Show
End Sub

Iemand hier al ervaring mee?

Na even wat spelen met AutoExec() en met de beveiliging werkt het ineens wel?!?
Ik snap er niets van. De beveiliging staat nu op laag en vinkje dat alle "invoegtoepassingen" vertrouwd zijn zullen het wel doen denk ik (al stond dat eerst ook zo volgens mij)

[ Voor 21% gewijzigd door Coolhva op 20-02-2004 10:37 ]

Verwijderd

waarom zet je dit document niet in je Startup directory en laat je gebruikers via een knop (macro) het formulier oproepen?
Door dit te doen wordt het sjabloon globaal beschikbaar en heb je volgens mij al het geemmer met automatisch uitvoeren en macrobeveiligingen niet.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

De beveiliging staat nu op laag
Niet echt veilig ;)

Kijk eens naar extra -> digitale handtekening :)

[ Voor 15% gewijzigd door F_J_K op 20-02-2004 11:02 . Reden: quoten is moejlek :+ ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)