Op mijn pa's pc, een simpel 300MHz apparaat, da's snel genoeg voor m'n pa
, staat op het bureaublad een lief klein(nouja, 32x32 pixels) icoontje, met daaronder de tekst 'Postvak in'. Volg ik het spoor waar deze verwijzing naar leidt, dan krijg ik een venster met het postvak in van "Exchange 5.0".rand(1000,9999). Echter is er een opmnerkelijk verschil tussen deze verwijzing en een normale verwijzing: hij heeft geen pijltje als indicator DAT het een verwijzing is. Echter word deze snelkoppeling nooit gebruikt, en begint die desktop best wel een zootje worden (al 18 icoontjes! en dat in 800x600!) Ik dacht, oh, deze zal dan wel ala-IE verwijderd en opnieuw neergekwakt kunnen worden. Mis
. Ik heb heel Exchange 5 af zitten zoeken, en nergens een dergelijk tick-the-box-boxje oid. kunnen vinden. Nu verwacht ik een reactie als 'Shift+Delete werkt ook gewoon', dat zal best, ik wil ook weer zo'n icoontje terug kunnen zetten, just in case, en dus zonder dat pijltje weer. Hoe haal ik deze dus op een legitieme manier weg, zo dat ik m gewoon weer terug kan zetten?
Edit: oja, ik had al bedacht dit icoontje ala ANWB weg te slepen naar een andere onboeiende map, maar dat wilt Windows niet, Dat proberend krijg ik de waarschuwing dat dat NIET kan en of ik in plaats daarvan een snelkoppeling naar dit icoontje wil maken.
Edit: oja, ik had al bedacht dit icoontje ala ANWB weg te slepen naar een andere onboeiende map, maar dat wilt Windows niet, Dat proberend krijg ik de waarschuwing dat dat NIET kan en of ik in plaats daarvan een snelkoppeling naar dit icoontje wil maken.
[ Voor 24% gewijzigd door RSpliet op 20-02-2004 10:33 ]
Schaadt het niet, dan baat het niet