[W98] Exchange 5's "Postvak in" icoon van bureaublad halen?

Pagina: 1
Acties:

• RSpliet
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11-2025
(jarig!)
Op mijn pa's pc, een simpel 300MHz apparaat, da's snel genoeg voor m'n pa :+, staat op het bureaublad een lief klein(nouja, 32x32 pixels) icoontje, met daaronder de tekst 'Postvak in'. Volg ik het spoor waar deze verwijzing naar leidt, dan krijg ik een venster met het postvak in van "Exchange 5.0".rand(1000,9999). Echter is er een opmnerkelijk verschil tussen deze verwijzing en een normale verwijzing: hij heeft geen pijltje als indicator DAT het een verwijzing is. Echter word deze snelkoppeling nooit gebruikt, en begint die desktop best wel een zootje worden (al 18 icoontjes! en dat in 800x600!) Ik dacht, oh, deze zal dan wel ala-IE verwijderd en opnieuw neergekwakt kunnen worden. Mis :(. Ik heb heel Exchange 5 af zitten zoeken, en nergens een dergelijk tick-the-box-boxje oid. kunnen vinden. Nu verwacht ik een reactie als 'Shift+Delete werkt ook gewoon', dat zal best, ik wil ook weer zo'n icoontje terug kunnen zetten, just in case, en dus zonder dat pijltje weer. Hoe haal ik deze dus op een legitieme manier weg, zo dat ik m gewoon weer terug kan zetten?

Edit: oja, ik had al bedacht dit icoontje ala ANWB weg te slepen naar een andere onboeiende map, maar dat wilt Windows niet, Dat proberend krijg ik de waarschuwing dat dat NIET kan en of ik in plaats daarvan een snelkoppeling naar dit icoontje wil maken.

[ Voor 24% gewijzigd door RSpliet op 20-02-2004 10:33 ]

Schaadt het niet, dan baat het niet

• RSpliet
(jarig!)
* RSpliet schopt z'n tenen blauw aan dit topic... k had m niet zo groot moeten maken :9

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Add / Remove Programs, "Windows Messaging" is de officiele manier :)

• RSpliet
(jarig!)
Ik herhaal, Windows 98 ;) (Da's meer de XP manier elevator)

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Dacht dat er ergens in de software en dan windows onderdelen, bij communicatie iets van dat zat maar pin me der niet op vast :)

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

• RSpliet
(jarig!)
Dat hele windows onderdelen heb ik dus al uitgekamt. Helaas niets te vinden van dit Postvak In icoontje, onderdeel van Exchange 5 ;). Dat icoontje ligt al op die plaats te rusten sinds dit nog Windows 95 was, misschien verklaart dat t een en ander?

[ Voor 31% gewijzigd door RSpliet op 23-02-2004 18:13 ]

• blobber
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

blobber

Sol Lucet Omnibus

tweakui installeren en het icoontje uitvinken ;)
(volgens mij stond het in w95 onder software-->communicatie-->exchange, maar aangezien je er nu w98 op hebt staan, kan het nu weg zijn ;) )

To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour

• RSpliet
(jarig!)
mkay... dus ik kan Exchange niet meer deinstalleren door de upgrade naar 98... da's balen. Zonde van de schijfruimte enzo... hebben maar 6GB

• blobber
  • Niet online

blobber

Sol Lucet Omnibus

S3v3n_0f_n1n3 schreef op 23 februari 2004 @ 21:49:
mkay... dus ik kan Exchange niet meer deinstalleren door de upgrade naar 98... da's balen. Zonde van de schijfruimte enzo... hebben maar 6GB
Volgens mij win je nauwelijks schijfruimte mocht je het exchange proggie kunnen weggooien, het icoontje onzichtbaar maken lijkt me de één na beste oplossing (nr 1 is windows opnieuw installen, maar ik denk dat dat geen optie bij jullie is, anders had je deze vraag niet gesteld :) )

To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour

• RSpliet
(jarig!)
Windows opnieuw installeren? Deze pc is al bijna 6 jaar niet geformatteerd, en loopt nog als een tierelier(wel n blauwe, magoed) :*). Verbergen word lastig, hij heeft n apart menu'tje... mjah... als t echt niet gaat, laat maar zitten dan hoor :p

• blobber
  • Niet online

blobber

Sol Lucet Omnibus

S3v3n_0f_n1n3 schreef op 24 februari 2004 @ 09:50:
Windows opnieuw installeren? Deze pc is al bijna 6 jaar niet geformatteerd, en loopt nog als een tierelier(wel n blauwe, magoed) :*). Verbergen word lastig, hij heeft n apart menu'tje... mjah... als t echt niet gaat, laat maar zitten dan hoor :p
Dat van het aparte menuutje snap ik niet, maar kennelijk kun je tweakui niet gebruiken, das jammer dan ;)

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37

A wise man's life is based around fuck you

• RSpliet
(jarig!)
woeii, tnx zwelgje, it worx :) Had zelf gezocht op W98 op die KB... en dan vind je niks 7(8)7

en blobber, met dat aparte menutje bedoelde ik het menu dat je krijgt als je er met de rechtermuisknop (dus een mac-muis is niet geschikt) op klikt, of met de linker muisknop op klikt en dan het knopje rechts naast het rechter windowsteken indrukt. ;) Die verschilt van een normale snelkoppeling.

• ajouin
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-11-2025
verplaats het icoontje in real dos

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
ajouin schreef op 25 februari 2004 @ 20:56:
verplaats het icoontje in real dos
:?

verklaar