Lekker klooien met mijn HTC Desire, HTC One S, Cube U65/Talk 9x, ZTE Nubia 7 Mini, Teclast P80H, Honor 6, Xiaomi Redmi Note 3 Pro Special Edition, ZTE Z17 mini, ZUK Z2, Huawei P20 Lite, Poco F1, Xiaomi Mi A3, even een Poco F3 en Xiaomi Mi 11 Lite 5G
Verwijderd
[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2004 11:31 ]
Lekker klooien met mijn HTC Desire, HTC One S, Cube U65/Talk 9x, ZTE Nubia 7 Mini, Teclast P80H, Honor 6, Xiaomi Redmi Note 3 Pro Special Edition, ZTE Z17 mini, ZUK Z2, Huawei P20 Lite, Poco F1, Xiaomi Mi A3, even een Poco F3 en Xiaomi Mi 11 Lite 5G
Verwijderd
Ik dacht (hoopte) zelf dat je met 2 fans meer druk en dus meer koeling kon genereren.
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2004 11:31 ]
Verwijderd
radiator vooraan bij de opening, en achterin 1 outtake fan
zorgen dat alles luchtdicht is op het gat voor de radiator na
op die manier haal je maximale druk door je radiator heen, als het goed is blijft een stuk papier gewoon tegen de voorkant aan kleven.
intake fans ervoor heeft volgens mij amper tot geen effect op meer geluid na, en 2 fans (schuin) tegenover elkaar ook niet, en voor meerdere exhaust fans effectief opgesteld is ook geen ruimte zo te zien...