Toon posts:

draadloze muis zonder basisstation

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kan in de search niets vinden vandaar onderstaande:

Ik ben op zoek naar een draadloze muis zonder "basisstation".

Ik heb een notebook met bleutooth en op m'n werk heb ik een dockingstation. Nu wil ik een draadloze muis die ik eenvoudig mee kan nemen zodat ik die op het werk en elders kan gebruiken.
Nu dacht ik aan een bleutooth muis echter de muizen (logitech) die ik kan vinden hebben allemaal een "basisstation", dus zo'n ding dat je in je USB poort stopt waarmee de muis communiceert. Dat wil ik dus niet.
Ik wil alleen een muis zonder extra kastje. Het moet toch mogelijk zijn om de bleutooth van de notebook te configureren zodat die met de muis communiceert, of niet?

Weet iemand of die dingen er zijn (ik kan ze in ieder geval niet vinden)?

• avon
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Bij iedere grote pc keten liggen ze zelfs in het schap, even rond kijken dus!.

http://www.dixons.nl/Stor...&orderBy=&orderByCounter=

http://silverapp1.mycom.n...d1f64c712239a4b87a0bc05a9

[ Voor 66% gewijzigd door avon op 20-02-2004 09:09 ]

Gratis webwinkel beginnen? Met Onetoshop.com kunt u direct beginnen!

Verwijderd

Topicstarter
Leuk al die replies alleen dat is niet wat ik zoek, ook daar zit zo'n basisstation bij. Dus zo'n transciever/reciever bij die je op de usb poort moet aansluiten!!
Ik wil een muis zonder reciever die dus zonder tussenkomst van een apparaat welke je bv op de USB poort moet aansluiten met de notebook communiceert bv via bleutooth.

• olof
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-05 09:15
Zou in princiepe gewoon moeten kunnen. Bluetooth zou dit gewoon moeten ondersteunen. Als je iemand weet die zo'n muis heeft (of als je het zelf al hebt) kun je dit het beste gwwoon eens proberen. Er is vast wel iemand te vinden met een bluetooth adapter die je daar wel mee wil helpen.
(zo niet roep je maar. ik heb alleen geen geschikte muis)

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Die Microsoft-muis moet werken, mits de Bluetooth-software het HID-profiel ondersteund. De nieuwste Widcomm-drivers (1.4.2/1.4.3) ondersteunen dit profiel, voor de rest wordt het nog niet ondersteund.

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

Pagina: 1