Toon posts:

Gebruikers ervaringen Pioneer S-H510

Pagina: 1
Acties:
  • 260 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag nieuwe speakers kopen, en ben opzoek naar mensen die ervaring hebben met de Pioneer S-H510 Zuil model speakers.

Het gaat mij vooral om de geluidsqualiteit en Sterke Bass-klanken!!

BVD

• Griffin2k
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-12 22:28
Geluidskwaliteit verschilt per persoon.. en ook bij de bass heeft iedereen zijn eigen smaak..

Probeer eens een winkel in de buurt te vinden die ze heeft staan, en dan gaan beluisteren op een goede versterker/receiver..

Maar mijn ervaring met Pioneer is op zich altijd goed geweest voor het geld..
Ik heb 1 versie eerder van Pioneer.. de 310, en die voldoen aan mijn eisen, klinken behoorlijk goed met mijn receiver.. Vooral voor film vind ik ze geschikt, maar voor muziek vind ik ze minder goed klinken..

Zonnepanelen 3950Wp - DMEGC 6x395Wp (ZW 2°) + DMEGC 4x395Wp (ZW 28°) - Solis 3.6 ; Easee Charge Lite 11kW + Easee Equalizer (Load Balancing) ; BMW iX1

Verwijderd

Topicstarter
ben ik helemaal met je eens, je moet het eigenlijk horen. probleem is alleen dat ik niet verwacht ze ergens te vinden omdat het vrij duren speakers zijn (400 euro). tegenwoordig heb je eigenlijk alleen maar home-Cinemasets. maar je zegt de 310 te hebben, bedoel je daarmee de S-V310 (met surround boxjes) of de S-H310 (zonder Surround boxjes)???

ik heb begrepen uit de folders dat de speakers exact gelijk zijn (wattage, rendement enzo). de verschillen zijn:

- Een extra Woofer (a 14CM)
- ipv 35 hz bass bij de 310, 30 hz bass bij de 510
- de dikte van de kast

Ik zou ook graag weten wat voor versterker je gebruikt, ik heb nu een 2X40 watt pioneer A-109 versterker, op papier moet dat kunnen maar ik weet het niet zeker.

bvd

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:36

JvS

Ik heb hem zelf ook

Je moet nooit speakers kopen omdat anderen ze mooi vinden, speakers koop je alleen door ernaar geluisterd te ghebben en ze dan mooi te vinden. Ga daarom gewoon naar een hifi zaak en ga speakers in die klasse beluisteren, kiezen doe je door te luisteren, niet door te vragen :)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.