Hoi,
Ik heb gister een ligitech z640 set gekocht. Maar nou als ik dat ding wil gaan instellen kan ik alleen geluid krijgen uit mijn center, sub, left en right en left achter maar me right achter werkt niet
de speaker zelf werkt wel want in een andere port op de sub doet ie het wel. Als ik bij het nvidia bedienings paneel kijk van mijn geluids kaart en dan bij speaker instellingen heb ik die op 6 speakers staan. Als ik alle surround instellingen uit heb staan werken alle 2 de achter boxen niet. Als ik dan midden kanaal aanmaken klik dan werkt alleen links achter. Mijn geluids kaart is een onboard 6kanaals op mijn abit n7-s.
Nou kunnen er volgens mij 2 dingen aan de hand zijn:
1. die port waar die box inzit is stuk. Dit zou kunnen maar weet ik niet omdat geen 1 box het doet die ik erin stop.
2. Ik doe wat fout waardoor die box rechts achter het niet doet.
zou iemmand mij kunnen helpen?
Ik heb gister een ligitech z640 set gekocht. Maar nou als ik dat ding wil gaan instellen kan ik alleen geluid krijgen uit mijn center, sub, left en right en left achter maar me right achter werkt niet
Nou kunnen er volgens mij 2 dingen aan de hand zijn:
1. die port waar die box inzit is stuk. Dit zou kunnen maar weet ik niet omdat geen 1 box het doet die ik erin stop.
2. Ik doe wat fout waardoor die box rechts achter het niet doet.
zou iemmand mij kunnen helpen?