Toon posts:

Google indexeerd hoofdpagina, maar rest niet?

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk, ik probeer het hier maar ff. Google heeft wel mijn hoofdpagina geindexeerd, namelijk www.stunning-stuff.com, maar de rest wil hij niet indexeren.

Hij heeft index.php dus geindexeerd. Alleen het menu is javascript, dus ik snap dat hij die links niet indexeerd, daarom staan de links naar de hoofdcategorieën onderaan nog eens opgesomd. Het zou eigenlijk dus allemaal moeten werken.

Ik kijk net nog ff op google en tot mijn grote verbazing wordt het nog wat gekker, mijn web site staat er opeens niet meer tussen op google: http://www.google.com/search?q=site%3Awww.stunning-stuff.com

Op www2 en www3 van google staat ie nog wel :S:
http://www2.google.com/se...%3Awww.stunning-stuff.com
http://www3.google.com/se...%3Awww.stunning-stuff.com

Check ook ff de head sectie van mijn web site, misschien dat daar wat mis is, al denk ik dat niet.

Thx a bunch!

PHPaul

P.S. Laat me aub ook ff weten wat je van de site en de zoekfunctie op de site vind :). De zoekfunctie omdat ik die nog een beetje aan het tweaken ben :).

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:24

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Afaik zijn www2 en www3 inschattingen van toekomstige resultaten. Verder kan je zelf heel goed in je logbestanden nakijken wat het googlebotje wel en niet bezoekt aan pagina's.

[ Voor 47% gewijzigd door gorgi_19 op 20-02-2004 00:43 ]

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Verwijderd

Ik had zoiets ook eerder na het zoeken van me website op google was het er niet meer. Dus ik liet een vriend zoeken vanaf zijn pc en hij kon me juist wel vinden. Raar :S . Het heeft waarschijnlijk te maaken met Google's methode van websites listen en zo

Verwijderd

Topicstarter
ok, ik check de logs wel ff, wel ff laden dan ;) zijn behoorlijk in omvang :).

• gorgi_19

gorgi_19

Verwijderd schreef op 20 februari 2004 @ 00:42:
Ik had zoiets ook eerder na het zoeken van me website op google was het er niet meer. Dus ik liet een vriend zoeken vanaf zijn pc en hij kon me juist wel vinden. Raar :S . Het heeft waarschijnlijk te maaken met Google's methode van websites listen en zo
Er zijn hele theorieen verschenen over hoe Google wel en niet zou werken, invloed van Pagerank, al dan niet gebruik maken van Meta Keywords, Title tags, scannen van inhoud op links en <h1>, etc.

De precieze werking is echter nog steeds een goed bewaard geheim :)

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, ik heb de logs bekeken. GoogleBot's zijn een aantal keren langs geweest deze maand, maar ze 'GET'en alleen /robots.txt en /.
Verder wordt er niets opgevraagd :(.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2004 00:56 . Reden: typo :\ ]

• T-Junkie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-04 18:27

T-Junkie

user brain not connected...

• gorgi_19

gorgi_19

Verwijderd schreef op 20 februari 2004 @ 00:55:
Hmm, ik heb de logs bekeken. GoogleBot's zijn een aantal keren langs geweest deze maand, maar ze 'GET'en alleen /robots.txt en /.
Verder wordt er niets opgevraagd :(.
robots.txt geeft dan een 404, wat betekent dat ze gewoon proberen je hele site te indexeren. Ze beginnen vervolgens met /

Doordat je onder andere alle links in Javascript hebt geladen, kan het googlebotje er niets mee en gaat deze dus ook niet volgen. Het enige wat deze gaat volgen is je eerste pagina, zoals je ook kan zien op www2 en www3. Dat je geen hoge notering hebt, lijkt me logisch.

[ Voor 14% gewijzigd door gorgi_19 op 20-02-2004 01:01 ]

Verwijderd

Ik kwam laatst erachter dat google bijna elke topic of post dat ik geschreven heb kan vinden. Meesten zijn bijna een maand oud dus verwacht lekker wat reklame als je in GOT post lol. Het schijnt dat Google de hele Got forum rond neust of zo

• Oxi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-11-2022

Oxi

Waarom maak je er geen verborgen linkjes in naar de subpagina's? Google volgt die dan toch wel :?

I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock

• gorgi_19

gorgi_19

Verwijderd schreef op 20 februari 2004 @ 01:01:
Het schijnt dat Google de hele Got forum rond neust of zo
Dat doet het; zoek maar eens op site: gathering.tweakers.net :) of bekijk
http://gathering.tweakers.net/robots.txt . Je ziet dan precies wat wel en niet doorzocht mag worden.
Oxigun schreef op 20 februari 2004 @ 01:03:
Waarom maak je er geen verborgen linkjes in naar de subpagina's? Google volgt die dan toch wel :?
Het hardnekkige gerucht gaat dat dit zorgt voor een lagere ranking; linkspagina's is Google niet zo dol op.

[ Voor 32% gewijzigd door gorgi_19 op 20-02-2004 01:03 ]

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:00

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Dit is geen programming&webscripting, het hoort hier dus ook niet
Verwijderd schreef op 20 februari 2004 @ 00:38:
Ik denk, ik probeer het hier maar ff. Google heeft wel mijn hoofdpagina geindexeerd, namelijk www.stunning-stuff.com, maar de rest wil hij niet indexeren.
ook aan sitechecks doen we niet, zie de FAQ

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.