[ADSL] Fast-XS aanbieding

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

• iZi
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-02 18:56

iZi

Leuker kan ik het niet maken..

Topicstarter
Ik zag toevallig vandaag een ADSL provider Fast-XS.

Nou ben ik er wel al over uit dat ik wil overstappen van @home naar Fast-XS Extreme.

Maar ik ben even benieuwd wat voor aanbiedingen Fast-XS in het verleden heeft gehad.
En of het dus slim is om de huidige aanbieding aan te nemen of nog even te wachten, want bij andere providers zie ik vaak dat de eenmalige administratie kosten ook gratis zijn zo nu en dan......

• toktokcity
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-05 20:39
De vorige aanbieding was incl. gratis modem en zonder aansluitkosten maar wel de volledige pond betalen dus je bent nu wel goedkoper uit. Verder wil ik je waarschuwen over de naam fast-xs, er zijn namelijk een hoop mensen die fast-xs helemaal niks vinden. En inderdaad de levering was niet bepaald soepel, een week of 10, maar nu ik eenmaal het abbo heb, 2048/1024, ben ik dik tevreden en hoef niet meer terug naar chello voor dat geld.

(212kb/s down, 82kb/s up)

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Over Fast-XS zijn al wel wat topics geweest, ik denk dat je beter eerst daar kunt lezen en eventueel daar een reply kunt plaatsen:
fast-xs hoe kom ik eraf
Fast-XS (ADSL): Onprofessioneel en onbetrouwbaar

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Dit topic is gesloten.