[Genome@home] Client draaid niet op computer

Pagina: 1
Acties:

• Pozo
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-08-2025
Hey mensen,

Ik heb zojuist de Genome@home client gedownd. Ik ben nu wel leuk met een gen bezig op de pc waar ik nu 8er zit (AMD Athlon XP 2100+ met 1 gB RAM, windows XP home)
Maar op mijn pc die ik er eigelijk voor wilde gebruiken loopt de client gewoon vast als ik hem opstart. Hij download de core wel, en krijgt een 'gen toegewezen', vervolgens geeft ie "Dit programma heeft een ongeldige bewerking uitgevoerd, en word daarom afgesloten".
Dat is een AMD Duron 1900, 768 mB RAM, XP Home.

Enig idee hoe dat komt? Ik heb em al 3 x ge herinstalleerd.

[ Voor 9% gewijzigd door Pozo op 19-02-2004 23:27 ]

Commodore 64 = tha bomb

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20-02 15:02
offtopic:
Pijnlijke spelfout (Client draait....).

• Pozo
Robkazoe schreef op 19 februari 2004 @ 23:27:
offtopic:
Pijnlijke spelfout (Client draait....).
Auw wat een vreselijke pijnen lijd ik nu... Het trekt wel de aandacht naar de post ;)
Maar enig idee wat deze fout veroorzaakt?

Commodore 64 = tha bomb

• Perboemski
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Pozo schreef op 19 februari 2004 @ 23:34:
[...]

Auw wat een vreselijke pijnen lijd ik nu... Het trekt wel de aandacht naar de post ;)
Maar enig idee wat deze fout veroorzaakt?
offtopic:
Beperkte kennis van de Nederlandse taal? ;)

Never underestimate the power of stupid people in large groups...

• Pozo
PeterJ schreef op 19 februari 2004 @ 23:39:
[...]

offtopic:
Beperkte kennis van de Nederlandse taal? ;)
Zucht... Ok laat maar dan.

Commodore 64 = tha bomb

• Jis
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03:49

Jis

Pozo, sorry voor dat off-topic gedoe hierboven, maar welke client draai je? De grafisch of de console versie?

Met de grafische heb ik ook wel is dergelijke problemen gehad, maar de console versie doet het eigenlijk altijd wel...

PS. Had je de FAQ ook reeds gevonden? > http://145.94.192.103/sid/faq.cfm?project=3
(Hierin wordt nog wel her en der versie 3 benoemd, maar in principe is dat voor versie 4 hetzelfde.)

https://u24.gov.ua/

• Perboemski
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Pozo schreef op 20 februari 2004 @ 00:04:
[...]
Zucht... Ok laat maar dan.
Mijn oprechte excuses - het was een voorzet voor open doel, ik moest hem even inkoppen...

Misschien is het makkelijker zo'n vraag in de DPCH van G@H te stellen - daar zitten de kenners en die zullen je op weg helpen. Succes met de client!

Never underestimate the power of stupid people in large groups...

• SandStar
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:48

SandStar

DPC-Crew

Zandster

Je kan ff kijken of je nieuwe drivers voor je video kaart kan downloaden; tis misschien een OpenGlide probleem.

Post anders een stuk van je logfile

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Voor de rest geen problemen met je systeem an sich? Met de cli-client heb ik weinig problemen gehad moet ik zeggen.

Maar een stukje log is misschien handig :)
Alvast welkom bij G@H :)

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

• Pozo
Ok thx voor de 'echte' reply's :)

Ja het is de grafische, en ik zag niets over dit probleem in de FAQ. Het lijkt me niet dat het een driver probleem is, ik heb de nieuwste drivers voor alles op m'n pc. Misschien kan mn video kaart het gewoon niet aan, dat zou nog kunnen: het is een kut ding (omdat ik hem alleen als server gebruik heb ik dr geen goede ingedaan).

Ik ga wel ff de commandline versie downen dan, ik kijk toch niet op het ding naar de molecuul simulatie oid.

[ Voor 4% gewijzigd door Pozo op 20-02-2004 18:46 ]

Commodore 64 = tha bomb

• SandStar
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:48

SandStar

DPC-Crew

Zandster

Pozo schreef op 20 februari 2004 @ 18:46:
Ok thx voor de 'echte' reply's :)

Ja het is de grafische, en ik zag niets over dit probleem in de FAQ. Het lijkt me niet dat het een driver probleem is, ik heb de nieuwste drivers voor alles op m'n pc. Misschien kan mn video kaart het gewoon niet aan, dat zou nog kunnen: het is een kut ding (omdat ik hem alleen als server gebruik heb ik dr geen goede ingedaan).

Ik ga wel ff de commandline versie downen dan, ik kijk toch niet op het ding naar de molecuul simulatie oid.
Logfile posten? :)
Pagina: 1